率先試>shu uemura全新lightbulb白瓷光感粉底液

25.Aug.2013發佈

【這篇文章是與shu uemura合作】
shu uemura把它的皇牌粉底液再添上冠冕
即將在9月推出全新Lightbulb foundation
WOW wow wow~~~千萬個期待呀
榮幸地可以率先試用呢~

全新lightbulb白瓷光感粉底液
糅合革命性先進多源光感科技
塑造白瓷光感
獨有的專業貼膚配方
能夠高度遮瑕, 同時與肌膚自然融合
共有14種色調
Pump 裝的設計,
BA為我試上面, 對一對上色~,
好專業地搵一搵最屬於我的
我今次試用的粉底的564

好水潤的粉底
Ba 說這個色自然得來會帶點點紅

工欲善其事, 必先利其器~
如想要白瓷光感粉底液發揮得最好,
就要用上這個小東東~
呢個乜黎架???
呢個就係由植村秀全球首席彩妝師淺野裕司設計的「lightbulb化妝綿」
以人手加工製成,燈泡形設計獨特
只需以圓頭設計的一端輕印面龐即可塑造亮澤妝容
另一端的尖頭經特別塗層加工,可吸收多餘粉底
同時為眼角、鼻側和唇角等部位精確地控制底妝
輕鬆調節個別範圍的肌膚光感

我的唇上長了暗瘡
面上有dd 雀斑,
鼻翼位經常敏感泛紅
而且仲有黑眼圈~~
呢支粉底可以打救我嗎??

當然用上這個可愛的lightbulb ~

如果想粉底更薄更貼, 可以輕印的方法
不停地在面上印開

其實亦可用滾筒的方法碌碌碌
由內至外地碌
力度要平均
 
lightbulb sponge的尖頭,可吸收多餘粉底
集中地為鼻側和唇角位控制分量

用於額頭, 面頰, 眼袋, 鼻側和唇角
都好容易掌握
一個咁靚既底妝完成了~

set lightbulb白瓷光感粉底液真的不得了
上左粉底完全唔覺
人人都以為我冇化妝呢~~
 
遮瑕估唔到的一流
暗瘡,雀斑,鼻翼敏感泛紅,黑眼圈統統收埋晒
而且呢支foundation 好有光澤
好似識自己調節一樣
應光的光, 應暗的暗
效果就如舞台打了燈一樣
 
另想一提的是佢保濕控油都非常出色~
妝容keep 得持久
 
有左佢, 令平民的我也可以成為專業的化妝師
輕易地擁有自然剔透光感妝容~
絕對是大力推之物~
 
Lightbulb foundation with sponge  $400/set
【產品由shu uemura提供】

歡迎瀏覽我的不同平台~
yahoo blog
the ztyle beauty exchange
she.com elle.com
fashion & beauty beautiful life U beauty SinaladyqoozaSHEWIN

留言

這個網誌中的熱門文章

這個冬天不再冷@雞仔嘜

Kiehl’s #速效安白CP 19天速效淡斑去印

頭髮重生了@50 惠