爆脂纖臂療程開始了~@ regen韓國麗珍

 小可力真的好大力的嗎??
為何我的手臂成日都是粗粗的
是職業的關係???
 
一定不是耶~~~
我的職業就是擔擔抬抬, 搓搓按按, 做到冇停手的
日日倏咁多運動都唔瘦.....
手臂位真的好難減呀~
 
上一次去過韓國麗珍做一次纖臂
 
做一次手臂即時frim 左, 曙光初現~~
咁我都好明白一次一定唔會瘦晒啦~
即刻開一個package, 再做呀~
 今次係 強聲波爆脂聲治療
通過聲波的低頻振動而到達最佳的局部減肥效果
對抗頑固積屯脂肪團的嶄新醫療的儀器
當細胞膜達耐受極限時破碎乳化謝並排出體外
從而減少脂肪細胞的數目
同時保護神經血管,達到最佳的熔脂效果
最短時間內安全、有效、無痛地消除多餘脂肪細胞
大約30 min搞掂
 正面~
  側面~~
手臂位的byebye 肉明顯firm 左的
脂肪嘛~~~ 冇咁快走晒啦~
我一星期做3次~~
下星期我會再報導一下~

我要著背心呀~

http://regen-hk.com/index.php

歡迎瀏覽我的不同平台~
yahoo blog
the ztyle
beauty exchange
she.com
elle.com
fashion & beauty
beautiful life
U beauty
Sina
ladyqooza
SHEWIN
 

留言

這個網誌中的熱門文章

這個冬天不再冷@雞仔嘜

Kiehl’s #速效安白CP 19天速效淡斑去印

頭髮重生了@50 惠