連眼睛都靚返晒, 年齡不再是秘密@SKII

 
 
 
 好開心可以出席SKII Power of Pitera 活動
成為SKII 的FANS, 是幸福的,
 皮膚, 是感受到的進步
 
今次又一重要的發明~~ 就是SK-II Facial Treatment Essence-Eye
它的PITERA 成份, 有足足一枝神仙水之多~~~WOW
神仙水有幾好用, 都不用多說吧???
 
小可力 已經用上好幾打了
是我的皮膚keep 住靚靚的原因吧~
 
 
大會安排了SK-II科研人員Kudoh-San進行實驗
利用藍色試劑測試不同精華液的抗氧化程度
液體的透明程度愈高
其抗氧化的程度愈高
實驗可見SK-II護膚精華(神仙水)眾精華液之首
星級化妝師Omix B.即席為大家示範
如何利用按摩棒配合全新眼部護膚精華
有效加速眼周血液循環,對抗黑眼圈
 呢個就係MAGIC RING 啦~
一試就知龍與鳳
 
 
 我的皮膚都算不太差吧, 但仍然有好多進步空間呀~
 
 我將會用SKII 全系列兩星期
下次再同大家分享一下我的結果吧~ 
 
 
 小可力的最愛精華~~~ 神仙水
Facial Treatment Essence 護膚精華 $870/150ml
90% 天然活膚酵母精華 Pitera (專利成份呀)
幫助增生天然保濕因子
調和肌膚代謝
全面提昇5大美肌範疇
SKII 的晶瑩剔透肌膚 = 5D (光彩, 彈性, 緊緻, 零色斑, 柔滑)
比水份更快滲透至肌膚底層,極易被皮膚吸收
讓肌膚得到更佳效果,健康飽滿的細胞能加強修復保護作用
恢復美麗膚質,肌膚老化自然減慢
以「神仙水」配合精華素使用 
之後的精華發揮的效果高5倍呢 
不要以為化妝綿拍上神仙水是浪費呀
神仙水用上化妝綿可同時去除角質
方法可由中間各外抺幾先
然後拍拍拍~~拍拍拍~
收細毛孔, 又可以增加皮膚彈性
仲會更吸收添呀~
STEMPOWER Essence 肌源彈性再生精華
 
採用SK-II全新革命性成份Stem-Acanax ES Complex
SK-II皇牌成份Pitera™、兩倍濃縮肌源增生配方(Stem-Acanax)
及珍稀植物精萃Artichoke Extract Kinren Extract
啟動肌膚年輕關鍵的Master Switch
活化肌底細胞自我修復功能
從根源提昇肌膚內在彈性
Wa~~~~~ 吸收速度好快呀~
仲要係超滑的呀~
只係用左少少
手面已經好滑滑, 仲好水水的感覺
好想快d用上面呀
 質感是非常水潤的, 超滑的
 
用了個多星期, 無痕飽滿
逆轉了各種肌齡老化現象
皺紋, 乾紋, 細紋統統bye bye
我的年齡, 再不會輕易被看穿~
 

呢個stempower 都是我家中日日用的好物
蘊含專利成份Stem–Acanax Complex
直接激活肌底細胞,直達緊緻根源
啟動細胞再生過程,促進深層肌膚的蛋白增生
提昇肌膚彈性及豐潤度
 
essence-in cream設計具精華般的高滲透力和面霜般的極致滋潤
Texture heavy, 又快吸收
用完面面柔軟有彈性
 塗上時有stempower 獨特手法
用虎口位貼面, 由下巴開始往上表
幫助吸收之餘, 同時和面面做運動
令皮膚更健康
SK-II 眼部護膚精華結合突破性微循環科研
與全新微循環因子配方— Eye Albus Complex
紫花苜蓿(Alfalfa)及取自地中海的珍貴成份—白羽扇豆(Lupinus Albus)
有效促進眼周肌膚的血液循環,瞬間對抗黑眼圈,煥發眼周明眸魅力
研究顯示,使用 Facial Treatment Essence-Eye 眼部護膚精華
配合 SK-II 獨有溫感循環按摩法,利用溫感亮眼按摩棒
可更有效加速眼周血液循環,對抗黑眼圈
SK-II Facial Treatment Essence-Eye 眼部護膚精華注入一整瓶高濃度 Pitera
幫助促進眼周肌膚粘著蛋白質合成
強化肌膚緊致度,提昇眼周含氧量
從內而外強化眼部肌膚,對抗環境傷害等外界刺激
減淡黑眼圈、撫平細紋及改善眼部浮腫等問題
我的眼紋, 一笑就出現了
成日都出賣我......
 
不過我而家唔怕了~
 
眼部護膚精華按摩步驟 :
1)由上眼頭輕推至眼尾各3次,以促進血液循環
2)再在眼尾瞳子膠位置打圈按5次以進行舒展,再輕推至耳下以促進淋巴引流
3)最後沿眼周穴位按壓,晴明,贊竹,魚腰,太陽穴,瞳子,承泣。每個位置持續按壓3秒,重覆3
 
雖然我冇個支好好用既溫感亮眼按摩棒
但其實用一支既雪涷少少既匙羹就可以了
(當然冇原裝咁舒服呀~)
 
塗上精華後...用涷匙羹輕輕按壓眼周
精華吸收得好快~
收毛孔一流~
質地又唔油唔笠, 好輕盈又不會令薄薄的眼皮造成負擔
用了一星期, 眼紋己開始減退~~
黑眼圈又淡左~成個人都好似醒神返晒~
呢支SK-II Facial Treatment Essence-Eye真係好work好勁呀~
Photo: 【SK-II 為您送上聖誕獻禮】
聽日就係聖誕節喇!大家係唔係好期待SK-II為您預備嘅聖誕禮物呢?
立即Click入→ http://goo.gl/tkcZhS 就可以拎走No.1神仙水及全新眼部神仙水體驗裝,瞬間對抗黑眼圈,讓您以最佳狀態出席Party!立即登記,體驗POWER OF PITERA™!
 
大家係唔係都好想試下呢???
而家facebook 都有得拎試用set 啦~
連packing 都正都爆的呢~快d 去登記啦~
 
歡迎瀏覽我的不同平台~

留言

這個網誌中的熱門文章

這個冬天不再冷@雞仔嘜

Kiehl’s #速效安白CP 19天速效淡斑去印

頭髮重生了@50 惠