還我美腿第四步@ elyze Smoothshape 緊致曲線激光療程 x2

 
經完成了3次的療程效果
真的覺得好神奇~~ 小可力的身體一向都不真太肥
但手臂, 面面, 大腿就是減來減去都冇成果的
而且下半身肥的我更是不敢著窄身褲
爆褲的陰影實在是揮之不去呢
(曾經工作中, 一蹲下, 有一下"啪" 的聲音, 全部病人都聽到~~ 醜死鬼呢)
家中一條熱褲都沒有, 就是怕易嚮市容............
現在..........大腿都開始瘦了一點點~
可以興奮去shopping 啦~
 

第4次來到elyze, 真的好開心
因為~~~~ 每次來都滿足的走~
每次都是快樂的體驗!!!
 我今次會做2 part 的 Smoothshape 緊致曲線激光療程
快d 燒曬我底層d 脂肪呀~~ hehe

Smoothshape 緊致曲線激光療程
激光技術915nm激光波長能深入皮下15mm
醫學實證能針對性導向難減部位的脂肪細胞
光學技術強化細胞滲透性,提升血液循環
刺激纖維母細胞增生,提升肌膚緊致度
滾輪技術透過按摩排走脂肪酸及液態廢物
 
你真的會feel 到底層熱架~
如果熱, 治療師就會轉移去另一個位
360 度一齊做~ 保証全方位都照顧到~
我內側的脂肪特別厚, so 治療師細心的為我 double 份量


一做完, 即時覺得脂肪層軟左, 薄左好多~
而且frim 左~
做完都唔覺得紅
立即去街都冇問題呀~
我的大腿~~~~~~終於開始見到"曙光"了~
好久不見啦~~~ yeah~
 回想圯未做elyze 之前, 兩個膝頭未夾埋都已經大腿緊貼~~
而家d 肥肉走左唔少呀~~~~
做左4 次已經超work
效果真實, 看得見!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
仲有2次治療~~~~好期待
可以回復年輕時嗎????
 
如果小可力的FANS 都想驗驗一下~~
機會到啦~ click 入以下的link, 就可以免費去做個RF treatment
一齊舒舒服服咁消脂啦~
 
 
次療程由theZtyle.com提供
以上分享只屬個人感受
用後感及 治療效果可因不同膚質或略有差異! 
成立於2005年,為NEO DERM Group旗下的脂肪美學專家
獨家研創革新「脂肪美學系統」
針對肥胖根源,1小時,1 個部位,重點消除脂肪達22%#
其冷凍技術更獲全球70萬見證,以全面及高效的脂肪管理方案,雕塑理想線條
elyze分店地點包括: 金鐘太古廣場,銅鑼灣時代廣場,尖沙咀北京道1號,旺角朗豪坊
 
星期一至星期五:中午12時 – 晚上9時,星期六:上午10時 – 晚上7時
星期日:休息 ,法定假期*: 中午12時 –下午6時
查詢熱線:3511 7500
 
歡迎瀏覽我的不同平台~

留言

這個網誌中的熱門文章

這個冬天不再冷@雞仔嘜

Kiehl’s #速效安白CP 19天速效淡斑去印

頭髮重生了@50 惠