我要陽光海灘呀!!雀斑~~冇有怕啦~@parkway

 再一次來到興瑋了~~~好期待呢~
因為又可以去parkway 啦~
百匯醫療中心擁有最新醫療儀器
位於中環心臟地帶,建築面積超過3,500平方呎
擁有一支1200餘人認可的專家,涵蓋40個不同的專業
是一家值得信任的醫療中心
今次來到是真的看醫生呢~
就是我的皮膚了~
眼膩的醫生一看就見到我的臉色不太平均
用"面部照妖鏡", 一試就知龍與鳳
 
oh.........my god..........!!!!!!!!!!!!!!!!!!
一照之下............原來我底層係咁多斑架......
色斑因為皮膚基底層黑色素母細胞
生產大量色素從而另皮膚產生黑斑,表皮色素不均勻
表面睇以為冇乜野
如果我一去曬太陽既話, 肯定乜都現晒形啦....>.<
側面~~~(d 斑好密密麻麻呀........自已都嚇死自己)
左面一樣咁衰
parkway~~~ 咁我靠晒你啦~
今次會用
用專門針對黑色素的激光儀器Candela GentleMax Pro 激光 (755nm / 1064 Alexandrite)



GentleMax Pro 755波長可針對以下色斑:
表層色斑Hyperpigmentation,曬斑Lentigines,雀斑freckles,牛奶咖啡斑Caféau lait
更有效, 更準確, 更快捷地激地色斑
打完全面之後, 仲會再針對性地打"重災區"
醫生很細心呢~
打過其它的laser, 覺得GentleMax Pro 755最唔痛~~
其實佢真係一d 都唔痛呢~
可能係因為動態噴射冷卻裝置
噴射製冷劑à延遲時間à激光脈衝
所以一d 熱都冇~~佢仲會保護皮層, 打完都唔係好紅
 
 

 
 打完敷返個mask
立即可以見人lu~~~

 
做完laser 之後, 皮膚有dd 乾~ 
不過我一連7日敷保濕mask
吸收得更快更好
除了白左之外, 毛孔仲緊緻左, 細滑左好多~
好開心呀~~~
以後一定一定要努力做好防曬呀
分享只屬個人感受
用後感及效果可因不同膚質或略有差異!
服務由parkway提供

 
百匯皮膚中心 Parkway Skin and Wellness Centre
Tel: 25268088

Website:
http://www.parkwayskin.com
Facebook Fans page:
http://www.facebook.com/ParkwaySkinCentre
 
歡迎瀏覽我的不同平台~
 
 

留言

這個網誌中的熱門文章

這個冬天不再冷@雞仔嘜

Kiehl’s #速效安白CP 19天速效淡斑去印

頭髮重生了@50 惠