我唔要美人生鬚呀@parkway

 
我又上來parkway 玩啦~
認真d 講~~~ 係上來enjoy 一下~
enjoy 一下變靚d, enjoy 一下優雅的環境, 細心的service
同埋~~~帶住滿足的離開~~
 
我之前都有分享過做laser facial 呀~
我要陽光海灘呀!!雀斑~~冇有怕啦~@parkway
 
Sculptra® 的真面孔@百匯皮膚中心 Parkway Skin and Wellness Centre
 
今次.....做乜好???
唉.......搞一搞d 鬍鬚啦~~
 
之前係其他的美容中心, 打過左3次彩光,
d 唇毛仍然係度
 
可能要出動lasser 先得啦~
parkway 採用Candela GentleMax Pro
使黑色素吸收光能,破壞毛囊組織與再生結構
動態表皮冷卻系統,在舒適不造成皮膚傷害下
有效達到長期毛髮減少/永久減少毛髪的功效
它會噴出"噴射製冷劑"
令時間延遲, 然後再出激光脈衝
同一般laser 比較, 明顯冇灼熱感覺
黑色素或啡色素會吸收激光能量
轉化為熱力,繼而破壞毛囊
通常需要進行4-6療程以取得持久的效果

腋下,比堅尼位,手臂或小腿,背部及胸口,上唇,鬚根 都做得~
 我好man 架, 其實一直都有dd 鬍鬚
打左3次彩光都未死晒........哭
 要出動GentleMax Pro laser 啦~
parkway 做treatment 其實都幾舒服
因為治療師手勢都好溫柔, 好舒服
首先刮左手表面長出了皮膚的毛髮先
然後就清潔一下
laser只能針對處於活躍生長期的毛髮,因此同一位置可能需要多次治療
才能徹底處理所有毛髮
用上呢個有噴射製冷劑的laser, 配合時間延遲, 然後再出激光脈衝
明顯冇灼熱感覺, 只有一下一下細細力打既感覺
 
上唇同下唇每一個位置都仔細打
打時有少少"燶"味
不留活口~~~嘻嘻~~~ 

打完都有少少紅 , 不過好快退晒~
 即刻可以上妝行街返工 

如果打完之後有dd 焦, 千萬別試圖挑摘或磨走這些疙瘩
皮膚顏色可能會減淡或加深
但在數個月內會逐漸消退
治療後的一個星期,應避免照曬陽光
在皮膚退紅前不能游泳,並且要避免大量出汗
 
 
 打左3次之後, d 毛毛生得越來越慢
已經冇毛毛生出來了~
效果好滿意呀~~~
 以上分享只屬個人感受
用後感及效果可因不同膚質或略有差異!
產品由品牌提供
 
歡迎瀏覽我的不同平台~

留言

這個網誌中的熱門文章

這個冬天不再冷@雞仔嘜

Kiehl’s #速效安白CP 19天速效淡斑去印

頭髮重生了@50 惠