還原靚靚背@ parkway 百匯皮膚中心

 
今次上來parkway 百匯皮膚中心走進唔同的房間~~
做咩呢?? 做咩呢???
 
因為夏天到啦~bikini 好快又要出動啦~
我的背......又係時侯要執執佢...
 
我問醫生, 我背部d"印"有冇得搞下佢呀?
醫生說~~~我背部個d唔係"印"呀, 係毛囊閉塞
做下peel 就得啦~~
 
真係架?~~~~~~~真係架~~~??? (眼睛發光中)
一直以為冇得救既問題終於有曙光了~~
好感動呢~ 
 
今次我就做 改良型更生療程 MODIFIED JESSNERS PEEL
二話不說~~~~即做啦~~

 
 
姑娘為我清潔左個背先~

 
改良型更生療程 MODIFIED JESSNERS PEEL
成份有水楊酸 17%,乳酸 17%,間苯二酚 (Resorcinol) 17%
針對暗瘡性皮膚、發炎性暗瘡引起的色素沉著及堵塞毛孔
適合較敏感的亞洲皮膚
在treatment 前,陳醫生很詳細地解釋呢個peeling treatment 的過程, 注意事項, 同預期效果
失禮了~~我第一次做peeling, 都有d擔心會敏感
 
 
 
陳醫生很細地為我平均掃上"水楊酸"
只係有少少"吉吉地"的感覺
一路掃上時, 還和我寒喧一番, 令我情更加放鬆~
掃完一次, 大約等5min, 再掃另一次~
全個treatment 搽上3次peeling essence
 
完全沒有灼熱的感覺~~係背的吉吉地較多一dd
做完可以即刻著返衫走~
臨走時送上暖心的柚子蜜
又一次幸福的體驗~
 
peeling treatment可能出現脫皮現象
一般在治療後兩至三天出現,維持三至五天
左圖是pre-treatment, 右圖是peel 完3日 (完全冇執圖)
 
我冇出現過感敏情況, 不過亦冇預期中的"甩皮"出現
手臂的暗粒明顯少左
 
左圖是pre-treatment, 右圖是peel 完3日 (完全冇執圖)
 
3日後真的好似白滑左, 少左d粒粒
一次有咁既效果真係已經好滿意~~
 
改良型更生療程 MODIFIED JESSNERS PEEL
為我解決了色素沉著問題
它可以改善暗瘡性皮膚, 疏通阻塞毛孔, 回復幼嫩皮膚
同時控制油脂分泌, 平滑細紋皺紋, 均勻膚色
 
希望做多幾次之後, 可以充滿信心咁著bikini 出黎啦~~
 
百匯皮膚中心 Parkway Skin and Wellness Centre
Tel: 25268088

Website:
http://www.parkwayskin.com
Facebook Fans page:
http://www.facebook.com/ParkwaySkinCentre
 
 
welcome to contact me: horlick1117@yahoo.com.hk
 
上分享只屬個人感受
用後感及效果可因不同膚質或略有差異!
產品由品牌提供
 
歡迎瀏覽我的不同平台~

留言

這個網誌中的熱門文章

這個冬天不再冷@雞仔嘜

Kiehl’s #速效安白CP 19天速效淡斑去印

頭髮重生了@50 惠