Philips Beauty x Broadway Carefree Summer Beauty Workshop

最愛的夏天到了到了~
已經急不及待去同陽光玩遊戲啦~
來到Philips Beauty x Broadway Carefree Summer Beauty Workshop
 
呢個party 真係冇得頂~個個女仔都玩到唔捨得走~
 
今次我們就來到試玩philips beauty 的夏天3寶~
有左佢地, 呢個夏天想點玩, 就點玩, 以最佳狀態示人
第一寶就係呢個超舒服的 VisaPure Essential 淨亮潔膚儀
以溫和的方式讓您的皮膚潔淨,柔軟,有光澤
第2寶係與皮膚科專家共同研發*Philips Lumea IPL 彩光脫毛器
 
 
安坐家中隨時隨地享受彩光脫毛,擁有持久滑嫩美肌
 

 
第3寶就係Philips Beauty VisaCare微晶煥膚美膚儀
 
同時兼備「拋光」及「拉提」兩大亮點
v 面的東東~~ 我一早就買左啦~
Philips VisaPure Essential 為您帶來全新潔面技術
把日常護膚程序輕鬆地提升到一個新的層次
以溫和的方式讓您的皮膚潔淨,柔軟,有光澤
它的微振與旋轉技術合二為一,刷頭同時旋轉和振動
垂直震動輕輕打破了表面的雜質,包括灰塵,死皮細胞和化妝殘留物
而旋轉動作可掃走雜質,令肌膚獲得更深層清潔
刷毛的協調動作為您帶來舒適徹底的清潔體驗
老師說t字位可以來回多幾次~以達到最佳潔淨效果~
我都有幸試玩左~~ 刷頭真的好柔軟呀~洗完隻手好滑~
係party 裡面, 當然仲有Philips Beauty VisaCare微晶煥膚美膚儀
它透過微晶探頭按摩系統,深層按摩肌膚同時更可促進微循環,提升肌膚緊緻
肌膚重現自然光彩,重塑V面輪廓,全面提升五大美肌標準
包括提拉度、緊緻度、光澤度、抗皺度及角質細緻度
效果即時可見~每次一起身面腫腫的時候
我都要用一用佢, 先可以收返細塊面架~
d 肌膚靚晒, 都要set 返個靚頭先襯架~
Moisture Protect電風筒感應器使用紅外線技術
探測頭髮情況和調整適當溫度,保持天然水分
負離子能夠消除靜電、改善髮質並撫平頭髮角質
頭髮倍顯柔亮和光澤, 輕鬆打造極度柔順、光滑且亮麗的造型
我最愛直髮, 但有時都set 下頭, 有返d 女人味, 就可以用上呢個啦
MoistureProtect 直髮器
智能鎖水溫控感應器管理直髮面板的溫度,呵護秀髮,防止頭髮過熱
感測器技術讓頭髮的水分保持平衡
感測器每秒診斷你的頭髮 30 次,調整溫度來保持自然水分
浮動面板可以移動來調節對頭髮施加的壓力
這功能可以保護毛幹,並減少頭髮折斷的風險
我地一班女生玩左一個快樂的下午~~
 
 
我帶左佢返屋企啦~~
超開心地享受一下我的潔面之旅~~
下回再分享~
 
 
welcome to contact me: horlick1117@yahoo.com.hk
 
上分享只屬個人感受
用後感及效果可因不同膚質或略有差異!
產品由品牌提供
 
歡迎瀏覽我的不同平台~

留言

這個網誌中的熱門文章

這個冬天不再冷@雞仔嘜

Kiehl’s #速效安白CP 19天速效淡斑去印

頭髮重生了@50 惠