10 個20歲訂下的目標

 上個月, 出席了SKII 的change density 發佈會
聽了湯唯的分享~~
定,
由英文很差的她, 現在可以流利對答, 背後的用心學習令人很敬佩
 
亦令我知道, 如果可以一早訂下目標
做人就可以更有方向
 我都怪自己太遲訂立我的人生目標
如果可以早一點..................
如果可以早一點..................如果時光可以回到20歲....
我希望 .....
1. 個腦仲塞得入時, 練好d日文
2. 學懂"愛"
3. 學識游水
4. 一個人去日本流浪一個月
5. 跑一次全馬
6. 登上富士山
7. 組隊打排球
8. 唔再亂食野, 救返個胃
9. 鑽研廚藝, 留住男人心, 先餵飽個胃~~
10. 開始用上神仙水, 由20歲開始打好肌膚的底子, 美麗由此起
 
其實而家都唔遲~~~ 我都努力中
大家一齊美麗地成長啦~
 
歡迎瀏覽我的不同平台~

留言

這個網誌中的熱門文章

這個冬天不再冷@雞仔嘜

Kiehl’s #速效安白CP 19天速效淡斑去印

頭髮重生了@50 惠