還原靚靚背第二回@ parkway 百匯皮膚中心

 
我手臂同背部起左一D 唔痕既粒粒成10年了
一直都以為係粉刺
經陳醫生檢查後, 先知道原來係患左"毛囊角化症"
 
我早前做左一之 peel treatment 啦, 好左dd 啦~
當然一次未好晒啦~
 
第一次的分享
還原靚靚背@ parkway 百匯皮膚中心
 
毛囊角化症的名字,聽起來好像十分陌生
但其實是一個十分普遍的皮膚小問題
這種皮膚問題常見在臉上,兩臂外側和前大腿
常被誤以為是粉刺、暗瘡等問題
症狀是紅色或褐色凸起的小點,摸起來有些刺手
如果細心觀察的話,可以看到毛囊皮脂腺之開口有角化現象
所以叫做毛囊角化症
粒粒的數量可以由數十至數百不等,雖然對健康不構成任何影響
但如果嚴重的話,外觀上也十分不好看
愛美的女士甚至不敢穿短袖衣服上街
 
一般來說,毛囊角化症出現在青春期至四十歲的人身上
成因一般和遺傳有關,患有異位性皮膚炎、魚鱗癬的患者則較大機會患上毛囊角化症
 
這種皮膚問題要改善的話是不難,但就未必能夠痊瘉

治療一般用去角質為主的藥物
較常用的是維他命A酸、水楊酸、AHA果酸及尿素等
維他命A酸可改善角質化異常
水楊酸、AHA果酸則有助去除過厚角質層
尿素則有補水功能 

療程方面,可以考慮果酸煥膚和鑽石磨皮
使過厚角質層變薄,對毛囊角化症有一定幫助 

皮膚護理方面,可以使用補濕用品,保持皮膚濕潤
嘗試用含有尿素或乳酸成份的產品,幫助改變角化問題 

以上資料BY陳立明醫生
今日又來了~第2次treatment
唔該晒姑娘同我清潔好晒~
改良型更生療程 MODIFIED JESSNERS PEEL
成份有水楊酸 17%,乳酸 17%,間苯二酚 (Resorcinol) 17%
針對暗瘡性皮膚、發炎性暗瘡引起的色素沉著及堵塞毛孔
適合較敏感的亞洲皮膚
再聽多一次陳醫生的講解後... 就開始了~
今次有晒心理準備, 一d 都唔擔心
醫生為我全背掃上3 次 peel
每次掃完之後, 都要隔一陣, 等吸收左d, 乾左d 先再上第2層
掃上第3層時先開始有dd "吉吉" 地既感覺
整體來說~呢個係一個好舒受既treatment
如果醫生唔同我傾下計的話我一定訓著~~~

做完晒~一d 都唔"拿"唔紅
姑娘最後為我拍上爽身粉, 怕d 水陽酸會痴住我d衫
 
comment: 當晚沖涼時唔好用太熱既水
過左1晚之後真的有少少痕
不過就冇甩皮既情況
現在一星期了~暗黑的毛囊角化情況好似有d改善了
數量差不多, 顏色開結淺了
看來還要繼續努力~
 
百匯皮膚中心 Parkway Skin and Wellness Centre
Tel: 25268088
Website:
http://www.parkwayskin.com
Facebook Fans page:
http://www.facebook.com/ParkwaySkinCentre 
 
welcome to contact me: horlick1117@yahoo.com.hk 
上分享只屬個人感受
用後感及效果可因不同膚質或略有差異!
產品由品牌提供
 
歡迎瀏覽我的不同平台~

 

留言

這個網誌中的熱門文章

這個冬天不再冷@雞仔嘜

Kiehl’s #速效安白CP 19天速效淡斑去印

頭髮重生了@50 惠