全港最好玩的跑步比賽~Battle Run @adidas

最近的跑步又多一個目標啦~
就係呢個ADIDAS  既battle run
全最好玩的跑步比賽
再下載 adidas 既跑步app, mi coach , like 埋就可以玩~
我們的隊是 team thunder~~~
雖然我唔係 core member, 但做supporter 同樣開心~
 
我地已經係round 1成功 拎左 no. 1 啦~~~ yeah~
加入我地, 齊心同跑, 一同感受冠軍滋味~
除左team work, 仲有個人跑 boost your run
呢d 任務係自己做, 自己完成, 可以幫team 拎分, 又可以拎 energy ball
 own our city 就係係特定日子時間內, 集齊指定人數跑指定路線~
個日真係鬥智鬥力 好好玩~~~
跑完搶到線有d激動到想喊~

努力跑完......儲左d energy ball 做咩呢????
嘻嘻~~
每2個星期結算~~ 嬴左有豐富既 adidas cash coupon~~
energy ball 就係去扭波波用~~~
可以有boost波鞋架~~心心眼~~
我去抽啦.......
未夠努力既我~~中左888折同水動樂....hehe
anyway,,,, 我未灰心呀~下星期跑完再去抽過~~
 
大家一齊同心跳~同行笑~同步跑~
my team :Team Thunder
 
#teamthunder #adidashk #teamadidas #boostyourrun #battlerun
 
 
歡迎瀏覽我的不同平台~
 

留言

這個網誌中的熱門文章

這個冬天不再冷@雞仔嘜

Kiehl’s #速效安白CP 19天速效淡斑去印

頭髮重生了@50 惠