連手的斑斑都可以做laser @parkway, 1st &2nd round

最近的 running訓練實在有d 密...
開始好辛苦啦~~ 仍要努力努力~
因為係日間跑多左....曬黑左好多呢~好彩我有parkway 照顧我
~再次來到熟悉親切的地方~
我的面面底層好多斑斑, 一曬就會出~
但其實我曬到成身都係~
我都好想整走晒佢呀~
陳醫生檢查及商量後, 就試試打手啦

打手同面一樣
用上專門針對黑色素的激光儀器Candela GentleMax Pro 激光 (755nm / 1064 Alexandrite)
因為我第一次打手, 所以試左先
打左幾粒only, 感覺比打面大dd, 但都係唔痛既
我開始洗乾淨面面啦
準備好了
GentleMax Pro 755波長可針對以下色斑:
表層色斑Hyperpigmentation,曬斑Lentigines,雀斑freckles,牛奶咖啡斑Caféau lait
更有效, 更準確, 更快捷地激地色斑
其實佢真係一都唔痛呢~
可能係因為動態噴射冷卻裝置

噴射製冷劑à延遲時間à激光脈衝

打完全面之後
 仲會再針對性地打"重災區"
醫生很細心呢

打過其它的laser, 覺得GentleMax Pro 755最唔痛~~



係有少少紅印咁啦~但出街都冇問題的
如果怕的話, 可以拎個口罩呀~

隔左1個月, 再打第2次laser 了
同樣地用上GentleMax Pro 755, 有少少熱熱地既感覺
打完除左有少少紅紅地, 其實仲會緊緻左
因為毛孔會收細左, 仲會生多d骨膠原
成個人看上去會frim frim 好多

多謝醫生為我安排個保濕精華mask
即時降紅之餘, 仲將保濕效果提升~
話你知呀~打完laser 的皮膚是最需要保水呀~吸收力高2倍
上次的test 成功過關, 有敏感之餘又去到斑
今次就打全手面了

手的感覺整體比面面痛多一7點
如果由0-10分痛
laser 打面是1分, 打手背就有3 分啦, 其實都係好少好少
可能因為手的皮下脂肪比較少
打完即時都有紅紅的
第2日還會結焦
第5日了, 手背上還有少少焦
過多2 星期左右, 我會再分享一下我既進展呀~

究竟我的去斑斑大計成功嗎????
曬完又可以白返晒, 仲可以去晒d 斑斑, 咁我以後都可以放心去跑了~

百匯皮膚中心 Parkway Skin and Wellness Centre
Tel: 25268088


 welcome to contact me: horlick1117@yahoo.com.hk

 以上分享只屬個人感受
用後感及效果可因不同膚質或略有差異!
服務PARKWAY提供

歡迎瀏覽我的不同平台~

留言

這個網誌中的熱門文章

這個冬天不再冷@雞仔嘜

Kiehl’s #速效安白CP 19天速效淡斑去印

頭髮重生了@50 惠