我的初馬之旅~NAGOYA marathon EXPO@名古屋馬拉松2016

日本人真的好重視每一個比賽
你會感受到咩叫全城support

係大街小巷道上地鐵站內
都會見到它的宣傳
很版重視的感覺
去到"大曾根" 站, 拎runner pack
有特別照顧外國人的counter 呀
在場好多helper
安排了懂國語的人在場
全面照顧了台灣, 香港, 中國的選手

拎runner pack 大約10 min 搞掂 
呢個~~ 呢個就係nagoya dome 啦~

其實我行到來呢一步已經開始感動
第2 日就要來呢度受死了
我還.....捱得住嗎???

坦白說~~呢個expo 比我預期中己規模真的細好多
(同東馬阪馬真的冇得比)
如果簡單行的, 1 個鐘已經可以全部走一次
nike
menard
my first tiffany
~~心繫 team adidas~~
祈求順利完走
好搞笑~~ 我同工作人員用日文講"6時間59分"
佢聽到"6時間50分" ........我d 日文爛到一個點....
雖然工作保持著笑容, 但佢仍難掩內心滴汗的表情

我真的只求完成呀~~~~~~~~~ >.<

要為要等衫~個個counter 都排下玩下咁啦~

呢個真係全宇宙最好食最易入口最有能量的
~~~能量糕~~~
texture 有d 似羊羹

我隻全馬就係靠晒佢啦
場內仲有好多野買~
就算冇帶野來都完全冇問題



呢個 marathon 的主辦是nike........都要買少少紀念下既....

即場有繡名服務
真的是為女生量身而設的貼心
每件 500yen
首先要去排繡名的format, color, name.....
跟住去掛俾錢, 最後去排去等繡衫

全過程.....最好預2個鐘啦~
所以第一時間辰做左呢樣野先
之後先慢慢行expo
等左成粒鐘, 終於見到我件衫既製作啦



係靚既~~
但.........著唔著就另一回事啦~

佢可以全程live 跟綜住呀
你俾個bib d fd 就可以了
加油加油~終於來到呢一天
我的一步一生名古屋女子馬拉松

歡迎瀏覽我的不同平台~
blogspot

留言

這個網誌中的熱門文章

這個冬天不再冷@雞仔嘜

Kiehl’s #速效安白CP 19天速效淡斑去印

頭髮重生了@50 惠