我的初馬之旅~終於完成 @名古屋馬拉松2016

終於來到這個大日子了
13/3/2016 是我人生的一個重要日子
就是你~~~ 名古屋女子馬拉松
i am ready
full gear adidas 是常識吧
好好的準備是必須的, 這個low dye 真的好work
撐住我

練習了半年~ 起步了

感謝沿途的攝易師, 為我們留下美好回憶


當天的天氣好, 大約8-12 度, 少少太陽
好適合跑步

因為沒期望
只想懷著享受的心情去完成我的初馬
無獎都要有相
一見到鏡頭就要開心笑
沿途我放得入口既野都一一食晒~
驚死唔夠力咁
有寶礦力就飲寶礦力
慢慢食, 慢慢嘆
名古屋城
仲有1-2K 到啦~~~ 捱埋佢
入到會場的最後100米
D 眼淚係自己湧出來
雖然真的好醜樣......
只有跑過馬拉松的人才會明白那份完成初耿的感動
開心, 興奮, 又腦缺氧咁la......
乜都唔記得了~真的只識喊喊喊
我的第一條TIFFANY
是用汗水換返來的
很珍貴, 很珍惜~~

都有少少遺憾既.... 就係冇揀到靚仔小鮮肉抱抱
現場所見的, 都好似唔太鮮的......
被騙了嗎?
我呢個時間, 真的可一不可再
自已都估唔到(本炊隕自己可能要7個鐘.....)
ANYWAY~~ 我真的超額完成了.......嗚


我終於完成了我的夢想
多謝你由一開始就對我支持
沒有你......是不可能完成的~
~~you make me completed~~ 

感動中

留言

這個網誌中的熱門文章

這個冬天不再冷@雞仔嘜

Kiehl’s #速效安白CP 19天速效淡斑去印

頭髮重生了@50 惠