展現動人大眼@SKII

  
我一向都最愛SKII, 
是逆轉年齡公開的秘密

好開心再來見証最新"眼睛放大的發明"

佢你 R.N.A. 的新一員, STEMPOWER 肌源緊緻修護眼霜
呢條line 真係好好用, 
好喜歡一用就有效果的product, 
它就是其中一個了

到處都是RNA的足跡 


它就是今次的主角STEMPOWER 肌源緊緻修護眼霜
全新 R.N.A.  
microRNA 科研
 以劃時代創新成分科技「 Radical New Age Complex」為基底
針對雙縮小自然定律
在眼霜中注入 SK-II 經典成分的 濃縮 PITERA
創新 R.N.A.複方及 全新成份環狀引流因子完美結合
 從真皮層,促 整、刺
原蛋白結構,達至全方 並減少
示,連續使用六星期便能橫結合地多方位立體緊緻修護眼部肌
讓雙眸増大 19.1%,顯得更大更明亮
即時同其他牌子的同類眼霜比較

發現只有SKII 的眼睛先可以放大
同時, FLORA 老師分享正確手法, 令 R.N.A. 霜更事半功倍地發揮效果
  我未用之前, 用MAGIC RING check 下我的皮膚先
好耐冇check lu
一check 真的嚇死我.......我平時好高分架
最少都有80分, 嗚.....搬clinic 真的令我壓力太大了
皮膚差左好多, 又訓得唔好.........連眼睛都打唔開lu 
我要好好試下佢先, 救救我呀
簡單的showoff 一下RNA 呢個系列先
SK-II R.N.A.彈性再生精華(R.N.A.Power Radical New Age Essence )

用滴管的設計
以劃時代創新成分科技- Radical New Age Complex
 由「 大豆精華」和「 水解酵母」調    的抗老成分為基底
  
 覺醒來就能感受肌膚回彈力激升、毛孔問題明顯改善
 10 天淡化      
 仿 滿

水滑質地, 一推即吸收, 肌膚零負擔
用後感到軟滑左, 仲有少少收緊的感覺
SK-II R.N.A.立體緊緻精華霜 (R.N.A.Power Radical New Age)
注入劃時代創新成分科技- Radical New Age Complex
 由「大豆精華 」和「 水解酵母」調配而成
並協同「立體緊緻複方」和 PITERA ,縱向提升緊緻,橫向細緻毛孔
為肌膚打造全方位立體緊緻

SK-II R.N.A 立體緊緻精華霜採用 Essence-in-Cream設計
精華般的滲透力
好喜歡佢一用完就好似塗完精華般舒服幼滑

雖然叫cream, 但一d 都唔會油笠笠
讓成分直達肌膚深層,鞏固自身膠原蛋白結構
肌膚變得更緊實、更飽滿,臉部線條重現年輕立體感
R.N.A.立體緊緻修護眼霜 (R.N.A.POWER EYE CREAM RADICAL NEW AGE)   HK$750/15g
SK-II首創的「 Radical New Age Complex」調配而成
R.N.A.複方中 蘊含大豆精華及酵母精華的抗老成分
配合PITERA TM 綠球藻精華
再注入全新成份環狀引流因子
從根源提昇眼部肌膚內
在彈性,修復同時強化肌膚
湯唯驚喜表示:
眼霜柔潤而不黏膩的觸感
不僅絲滑易推 、易於吸收,而且保濕力十足
輕輕一抹眼周瞬即感到滋潤飽滿

我將會用晒佢地, 希望可以 change my desinty
改寫我的細眼命運
welcome to contact me: horlick1117@yahoo.com.hk

 以上分享只屬個人感受

歡迎瀏覽我的不同平台~

#RNAeye #RNApower #BiggerLookingEyes #OverFlowingFirmness
#changedestiny #SKIIHK #SKII

留言

這個網誌中的熱門文章

這個冬天不再冷@雞仔嘜

Kiehl’s #速效安白CP 19天速效淡斑去印

頭髮重生了@50 惠