水原共生, 比5年後更年輕@Clinicz


UM..... 不得不承認....我真的老了
剛剛睇返我呢年前D相.......現在的我好似出現倦態
是壓力, 是年老, 是骨膠原流失.....??? 是什麼都...不好啦~
今天就來搵 CLINICZ水原共生療程 求救
一向貼心的CLINICZ 高雅高科技路線
有著貼心的服務之餘, 又有最先進的技術
再加上有『21服務』,療程總監提供個人化顧問服務及療程支援
而治療師會專心做療程
唔止感受到貼身貼心的感覺
我更可以靜靜地享受我的治療,


其中一項我好欣賞既高科技就是
由韓國著名微整形醫生團隊與CLINICZ 共同研發的高科技
720 Scan Genius療程專業綜合評估
全球首個將最新VR拍攝原理應用於輪廓測量及記錄上
3D全方位量度面部輪廓提升度
坐上去就自動轉轉轉, 360度睇晒你的面部輪廓狀況
由面到底都一清二楚

此外療程總監都細心全方位分析的輪廓和膚質
發掘我的肌膚及輪廓的可提升空間,同時更清楚療程成效

其實進行任何療程前要先認清自己的真實需要係好重要,
一來係要對正下藥,二來係令自己更可以知道療程係唔係有成效

唔使成日靠估咁唔可靠
療程前~~~ 我的三角肌紋開始流失啦................
......又乾又殘了


其實我好喜歡「水原共生」療程既概念
因為膠原蛋白必需活養於自身3.5倍份量的水份環境
才能生長及保持彈性,令肌膚更年輕。
因為膠原缺一不可

終極解決缺水泛油、毛孔粗大、皺紋、鬆弛等問題
重建肌底膚質,拉提筋膜層
達至水養膠原,膠原鎖水的目標

所以唔係純粹補充膠原就足夠,識補充都要識點養活。
 水原共生療程有3steps
每一個step 都咁重要

先以MDS膠原激活技術激活整段「膠原層」,
增加皮膚儲水空間,同時深度拉提輪廓。
HiFu最大唔同係熱力係螺旋形進入,唔洗一層一層做,而是一次過做到皮下3mm4.5mm整個layer。能量均勻刺激全段膠原層及筋膜層,又唔洗好似HIFU咁做唔同深度要換唔同的機頭做幾次。所以療程時間比HIFU更有效率,只需20分鐘就可以完成全面及全頸療程!
MDS也較HIFU做到更大範圍刺激膠原蛋白大量增生,做完之後臉部輪廓出番晒黎,而療程後膠原會慢慢增生,令臉的彈性愈來愈好, v 面效果於大概兩至三星期更明顯

完左STEP 1~成塊面FIRM , 過程無痛舒適
記得以前打過HIFU, 痛到忍著眼淚的,......
MDS 有觸感舒緩技術,過程無痛。


之後就係用PTLI激光水脈導入技術將高濃度水份因子
快速導入新增既膠原細胞當中,
用水份好好養活膠原。
成個過程唔單只好舒服,
完成後你更會feel 到做完係底層濕出來
皮膚即時脹卜卜好水潤, 摸上手仲滑溜不少

最後,就係用Spectrum Healight 830 修復光譜將由SR140中專業配製的營養素直滲透肌底,延續膠原激生效果,
同時令毛孔細緻,使膚質緊緻幼嫩。
最後的呢一part 我訓左LU.....
一路做一路好relax, 成個過程都俾我好舒適無壓力的感覺

再做720Scan Genius療程專業綜合評估
pre and post 的比較

面面是firm 左提升左,漲卜卜,好飽滿

連三角肌紋都即時出返來~ 好神奇呢~

療程總監亦提我做完療程後都要多飲水同敷保濕mask
皮膚同輪廓改善會愈來愈明顯,
效果可以持久到超過半個月。

我好喜歡呢個「水原共生」療程呀~
感受到真正水嫩的威力
年輕左, 又精神左, 光彩返晒來!!
你都要先了解自己既皮膚及輪廓需要,先可以對正下藥!
立即登記體驗720 Scan Genius療程專業綜合評估 (價值$1200)

CLINICZ
地址九龍尖沙咀The ONE 8
查詢電話︰2333 0988
官方網站:  www.clinicz.com.hk
Facebook  CLINICZ HK
微博: CLINICZ


以上部分資料由CLINICZ 提供
welcome to contact me: horlick1117@yahoo.com.hk

 以上分享只屬個人感受
用後感及效果可因不同膚質或略有差異!
產品由品牌提供

歡迎瀏覽我的不同平台~

留言

這個網誌中的熱門文章

這個冬天不再冷@雞仔嘜

Kiehl’s #速效安白CP 19天速效淡斑去印

頭髮重生了@50 惠