尋找自己的靈魂 追尋我的無齡眼肌 Evvus Ultherapy輪廓拉提療程


已經不是第一次來到 NEODERM
佢一向以來都是給人充滿信心
環境舒適以外,旗下品牌Evvus的療程全都是由受訓過的專業醫生及護士主理
令我安心又放心
呢一年來,接二連三的Project令我每日工作15小時
日日都冇得訓
出晒眼紋, 眼袋呀~~~~~
成隻僵屍咁醜樣

但我每個星期都有訪問,講座,event 等等
日日都要靚樣見人
再殘落去唔係辦法....眼皮下垂,用幾多眼霜眼膜都救唔番

超級怕痛的我,唔想打針,又唔敢開刀!!
聽講話做HIFU 修復年輕專家Evvus的皇牌輪廓拉提療程 都可以解決眼部衰老鬆弛問題!
今次決心去試一試

HIFU d ,定係Ultherapy d??

HIFU 好多都是韓國,好似都已經唔錯,用聚焦超聲波提升輪廓。
但韓國HIFU 沒有醫學認證同埋醫生監管,始終有啲風險!作為一個醫護人員,始終相信醫學認證!
Ultherapy 係唯一一個得到美國FDA認證嘅拉提療程,有專業的醫生團隊負責主理,令我放心好多!
Ultherapy 可以到達的深度達4.5mm肌腱膜,有效拉平眼紋,提升眼形輪廓,打造無齡眼肌。療程做足原廠指引70線,可以keep到眼尾同眼底一年緊緻效果!
比起坊間一年要做三次或無限線數任打的HIFU 更安全及省時間!


所以我還是決定要去做Ultherapy
為了更準確知道自己的問題,得到有效的治療
註冊護士先為我做一個皮膚分析
看看表面和深層的結構


一檢查之下,嚇死自己
D 深層班和荷爾蒙斑多到冇朋友
衰老問題咁早就開始出現,過多幾年都唔知點算
彈性開始下降,細紋又開始出現

唔通咁快就出現中女危機??
很心急就要開始ultherapy
早做早享受
基本洗乾淨面之後,會係要治療嘅位置度敷麻醉膏約30分鐘

等一陣間打Ultherapy 會舒服一啲,減少痛楚感覺
呢個係一個高能量聚焦超聲波,佢能夠傳遞能量到3mm 的皮膚底部,甚至去到4.5mm 的肌腱膜,用超聲波的熱能效應60-70度,令骨膠原結構收縮,針對收緊鬆弛左嘅肌腱膜,只要連接住皮膚同肌膚嘅肌腱膜夠firm,皮膚就唔會顯得鬆泡泡!

說實在的,其實呢個療程一啲都唔痛,做完仲即時有緊緊地嘅感覺!

我打過第一代的HIFU,  全面好似被扭曲一樣的酸酸軟軟!而Ultherapy感覺好好多

眼袋下面,眼紋位置都會作治療

 儀器的顯示屏有即時影片畫面
可以知道打到幾深同打咗幾多線
Evvus 用的都是正貨

大家認住右下角的就是正貨標記

感覺因人而異,但都唔會太痛
做完之後皮膚有少少紅
其實我行出房之後,去完洗手間皮膚已經回復正常

冇人知道我係咪去咗做療程


 即使已經見到眼睛好似放大左咁
但三個月之後的效果會最為明顯
很期待我的無創傷無開刀的無齡眼肌


如果讀者們想好似我咁一次變sharpUltherapy,  可以到以下連結登記

EVVUS OFFICAL WEBSITE

EVVUS FACEBOOK PAGE

EVVUS INSTAGRAM

welcome to contact me: horlick1117@yahoo.com.hk

 以上分享只屬個人感受
用後感及效果可因不同膚質或略有差異!
產品由品牌提供

                                    歡迎瀏覽我的不同平台何淑玲 horlick ho 

留言

這個網誌中的熱門文章

這個冬天不再冷@雞仔嘜

Kiehl’s #速效安白CP 19天速效淡斑去印

頭髮重生了@50 惠