訓住覺瘦面~~Kiehl's 薑葉秋葵緊緻晚安面膜



hahhaah~~~ 訓覺是我由細到大的"興趣"
我真的好鍾意食同訓~~ 
因為我真的好珍惜訓覺的時間

如果每日真的訓上8小時, 咁我又會做唔晒D 野.....>.<
今次又有一個神奇Product , 可以訓住瘦????

~~~~爭住試~~~~
Kiehl's全新薑葉秋葵緊緻晚安面膜 (Ginger Leaf & Hibiscus Firming Mask) $495
 配方注入兩種具修護力量的天然成分
薑葉的採購過程為可持續,成份有效淡化細紋及細緻膚質
木槿花萃取能即時為肌膚保濕及緊緻提升
可於晚間睡眠時段修護肌膚,具即時緊緻功效

配方添加精華油,散發紓緩鎮靜的芳香
可以relax 住咁訓
 乳霜質感如絲絨般輕柔不黏膩
唔好睇佢好似好厚身
一推就開, 唔油就得啦

晚上使用面部精華後,取適量面膜,
從下而上輕按於面部 
翌日起床以清水洗淨
瞬間即可感受配方始發揮緊緻功效
建議一星期最多使用5
我試過厚敷15MIN, 當急救MASK 用
有即時效果~~ good good
敷完好滑,無晒細紋
如果敷overnight, 薄薄的一層覆蓋全面就可以
第2日朝醒來,肌膚變得柔滑無比
面面感到收緊左少少
提一提你~~咀仔都要敷埋喔~~~

利用黃金晚間睡眠時段修護肌膚
一起床就感受緊緻功效
薑葉秋葵緊緻晚安面膜做得到

#小臉晚安面膜   #奶油唇膜   #kiehlshk #sleeptight   #sleepbetter

welcome to contact me: horlick1117@yahoo.com.hk

 以上分享只屬個人感受
用後感及效果可因不同膚質或略有差異!
產品由品牌提供

 歡迎瀏覽我的不同平台~ 何淑玲 horlick ho

留言

這個網誌中的熱門文章

這個冬天不再冷@雞仔嘜

Kiehl’s #速效安白CP 19天速效淡斑去印

頭髮重生了@50 惠