「膠原炸彈」即時彈滑緊緻@dermagram

再次來臨Dermagram INSTITUT
呢度地方是十分舒適的,
重要是方便我這個中環人呀
我日忙夜忙都好, 偷一偷lunch time 來都可以急救一下 
我好多病人一見我就話我殘左...傷心死我
壓力仲大到爆瘡添

不過呢~~我應該忙完了, 我終於都"執下自己個樣"啦

今日來到做DELA RF膠原再生療程  
首先洗下面先

為左更準確可以對啱位置
美容師都會係我面上畫好線
始終左右面會有少少大細之分
打既力度同位置會有少少分別
我喜歡認真做事的人
DELA RF具備獨有DCS智能降溫功能(Dynamic Cooling System)
利用雙重冷凍,達至安全零痛。
第一重,於每次發出射頻前均釋出-20°C霧態冷凍劑Cryogen
先急速冷卻肌膚表層
預備接受射頻熱能

第二重,發出射頻能量時同步地再次釋出Cryogen
減輕療程過程中的灼熱感
提高舒適度,變相射頻能量可得以提升
使整體效果更為理想
此外,療程特別配合「拉提滑行」手法
提拉鬆弛肌膚,塑造輪廓,去除浮腫

輕輕鬆鬆, 唔熱唔痛下打完
其實係幾舒服添~即係呢~~我打打下會訓著左lor

打完之後, 立即feel 到肌膚「漲卜卜
即時收緊左,  看得出的提升了
好有效呀
睇完左邊面的成效, 已經充滿信心
就打埋加邊面

基本上打面, 打眼, 打額頭都唔會好痛

pre and post 
一打完除左即昤感到firm 左好多
塊面仲好似 V 左好多
彈性纖維即時收緊,撐起肌膚
促進膠原蛋白增生、重組及排序
為凹陷位置提供承托
達至撫平細紋、提升輪廓、改善鬆弛、下垂等問題
猶如於肌膚內投放「膠原炸彈」

全新免費體驗 DELA RF膠原再生眼部療程 (價值:$1,080)

全新客戶,均可以免費體驗DELA RF膠原再生眼部療程乙次,感受DELA RF收緊、提升及抗皺能力,令您立刻踢走浮腫眼袋,時刻綻放耀眼光芒。

想感受膠原常滿體驗,亦可以優惠價升級體驗面及頸療程,全面地促進膠原BB增生,為下垂鬆弛的臉頰重塑緊緻飽滿、減淡細紋,延展青春。

登記體驗優惠*: http://bit.ly/2C75R1p 


 welcome to contact me: horlick1117@yahoo.com.hk

 以上分享只屬個人感受
用後感及效果可因不同膚質或略有差異!
產品由品牌提供

 歡迎瀏覽我的不同平台何淑玲 horlick ho

留言

這個網誌中的熱門文章

這個冬天不再冷@雞仔嘜

Kiehl’s #速效安白CP 19天速效淡斑去印

頭髮重生了@50 惠