不再有碎屍案@ aveda invati advanced™加強版減少掉髮系列

我成日俾屋企人話我甩好多頭髮
屋企好似日日有碎屍案咁

其實呢.........又真係好悲哀....我一壓力大, 就會爆瘡, 甩頭髮
我唔想變做光頭女呀 >.<

原來認真的調理身體好重要
內內外外都要有

外用的, 我選用aveda invati advanced™加強版減少掉髮系列
突破性的3步曲產品: 頭皮淨化洗髮水、強韌髮質護髮素和頭皮激活精華
減少掉髮達53
每天使用,有效瞬間強韌髮絲
為頭皮注入源源生氣,使秀髮更顯持久
invati advanced™頭皮淨化洗髮水    HK$330 (200ml) / HK$1,240 (1000ml)

蘊含冬青樹提煉的水楊酸,能去除頭皮的老化角質
清除堵塞毛孔的產品積聚物
滋養配方有效潔淨頭髮,能防止洗髮引致破損折斷
為豐盈濃密頭髮打好基礎

佢沒有產生太多的化學泡沬
減少對頭皮的刺激
而且洗完頭D頭髮唔會好鞋

invati advanced™強韌髮質護髮素     HK$330 (200ml) / HK$1,240 (1000ml)

即時增厚頭髮,締造輕盈滋潤的效果
能保護髮絲免受破損
天然萃取成份2氨基酸能模仿頭髮的組織
幫助頭髮從根部至末端都回復強韌
讓頭髮於一整天都時刻保持濃密豐厚

即時用完好柔滑易梳
梳出來的頭髮少左

用左1星期, 每天用, 甩髮情況大大改善
成個頭仲好香添
invati advanced™頭皮激活精華    HK$750/150ml, HK$1,120/150ml x 2

能減少掉髮並幫助延長頭髮壽命
全新激活配方更加入橘子皮和日本虎杖可滲透髮絲表面
深入鞏固頭髮的天然角質蛋白
加強版的激活精華,只需每天使用1
配合獨特按摩手法激活頭皮
有效刺激頭皮毛囊,為秀髮打好健康根基

蘊含Ayurveda草本植物成份包括人參和有機認證薑黃混合物
配合專利能量發酵技術
加上有機認證氨基酸,能瞬間濃密秀髮

透過獨特的頭皮按摩手法增強 Invati 減少掉髮

呢個係最後一個STEP 啦
佢搽左上頭都唔LUP, 可以作好好的保護層
真的少左掉髮, 
我都好滿意效果


welcome to contact me: horlick1117@yahoo.com.hk

 以上分享只屬個人感受
用後感及效果可因不同膚質或略有差異!
產品由品牌提供

 歡迎瀏覽我的不同平台何淑玲 horlick ho

留言

這個網誌中的熱門文章

這個冬天不再冷@雞仔嘜

Kiehl’s #速效安白CP 19天速效淡斑去印

頭髮重生了@50 惠