空氣感防曬 @ Kiehl's醫學全效抗污染防曬啫喱乳霜


終於可以relax 一下了
其實我真的好喜歡陽光與海灘
逃離一下我在香港超繁忙的生活
無憂無慮的躺在沙灘椅,聽聽海浪聲,已經很滿足

但係呢,,, 我又係一個港女wow.... wakakkakaka
又要曬, 又怕曬黑
曬黑左, 又要美白
真又自尋煩惱

今次有最新的 Kiehls醫學全效抗污染防曬啫喱乳霜陪我出發
整個陽光與海灘️之旅都玩我很放心

 Kiehl's醫學全效抗污染防曬啫喱乳霜
採用自家研創的水感輕爽液配方
含綜合維他命E的抗氧化力量
防曬同時有助肌膚整天保持水潤
無添加香料,不會引致粉刺

佢既質地出奇地水感、透薄、易推、零泛白
完全的空氣感
俾我好大的驚喜

出街上鏡要化好妝
上妝前用佢打好個底
粉底都keep 得好好唔易溶
 因為真的好輕身
一推就好均勻
唔會一撻一撻

#影靚相好重要 #影靚相好重要 #影靚相好重要

我今次真的影左好多好多相呀
No Filter Need !!!! 即使係iphone 直出都是世界級
影左咁耐都完全冇曬傷

  #醫學全效抗污染防曬啫喱乳霜
高效防曬SPF50 PA++++
即時清涼感降溫3°C
控油不致粉刺、痘痘
產品資料:https://bit.ly/2Iiw0hr

#Kiehls #KiehlsHK #空氣感防曬 #AquaGel #UltraLightDefense #AntiPollution #ProtectNCorrect #喜愛寧靜 #陽光與海灘 #要曬又要美白#happyeaster @Kiehlshk 
#LoveSunshine 
以上分享只屬個人感受
用後感及效果可因不同膚質或略有差異!
產品由品牌提供

 歡迎瀏覽我的不同平台何淑玲 horlick ho

留言

這個網誌中的熱門文章

這個冬天不再冷@雞仔嘜

Kiehl’s #速效安白CP 19天速效淡斑去印

頭髮重生了@50 惠