飲出緊緻水亮的~膠原蛋白飲~


現在工作應酬多
食無定時
加埋運動比賽
已經沒有太多時間好好打理自己
連做facial嘅時間都冇
不過唔緊要
其實我一向都好注重內服外敷
要飲就一定要飲最有效的

介紹返~~~呢個LANEIGE 膠原蛋白飲
暫時係我覺得最好飲最有效最方便的膠原蛋白飲

一盒一個月的份量
一日一支

我鍾意佢樽身較輕,方便攜帶
收藏亦好方便
 我說過一係唔飲一飲就要飲最有效果隻
與市場其他Collagen Drink比較
LANEIGE 2 in 1抗氧膠原飲全勝
正正結合5000mg膠原蛋白、高效抗氧綠茶精華GABA及西西里紅橙
減壓助眠同時促進膠原及彈力蛋白合成
LANEIGE萃取自魚類優質膠原蛋白
微分子量更易滲透肌底具補充膠原及抗氧化雙重功效
只需每晚一支,便可飲出由內而外的緊緻水亮
自問自己係一個懶人
如果要我沖粉又要做呢樣又要搞個樣的話
我真係寧願唔飲

所以支裝嘅膠原蛋白飲係好方便我
而且呢個味道好易入口
酸甜味飲檸橙汁
飲過咁多隻最好飲呢一支


一支 LANEIGE Collagen Drink可以改善五大肌膚問題

飲咗一個月之後,肌膚已經有明顯嘅改善
唔係淨係面面有改善,係全身嘅皮膚問題都可以改善

🌟 緊緻及減淡細紋: 平時上妝經常卡粉,出現明顯細紋
LANEIGE Collagen Drink含抗氧綠茶精華及維他命C,促進膠原合成,配合補充5000mg膠原蛋白增強肌膚彈性,緊緻減少細紋,自然不再出現卡粉問題

🌟 保水功效顯著,蘊含5000mg膠原蛋白,其微細分子更有利滲透肌膚底層,鞏固膠原結構,擴闊肌底的儲水空間,令肌膚時刻水盈亮澤、水油平衡,自然避免暗瘡形成! 一整天都沒有乾紋出現

🌟 回復彈性: 在蘋果肌的地方有時候都會有虎紋的出現看上去像老了10歲! 現在膠原修補下填平了虎紋肌膚看上去年輕不少回彈力強

🌟 回復光澤:  早上起床照鏡,經常發現面色暗啞,疲態盡現
LANEIGE抗氧膠原飲配方特別加入抗氧綠茶精華,有助減壓助眠,提升睡眠質素,令肌膚在晚間黃金修復期的修護事半功倍。第二日起床即時變得透亮有光澤

🌟 收細毛孔:連鼻翼附近有點點粗了的毛孔好像收細了不少現在看上去近乎零毛孔連黑頭都少了

1支有齊 #補充膠原 #抗氧 雙重功效
5000mg膠原蛋白讓肌膚補濕回彈
每晚一支成功 #飲出緊緻水亮


獨家優惠凡首次於門市購買LANEIGE Collagen Drink
即可獲贈LANEIGE $100現金券
另外,更可網上登記免費膠原抗氧力測試(https://bit.ly/2Wmc7wy
了解肌膚狀況,完成會額外獲贈體驗裝!
LANEIGE抗氧膠原飲Collagen Drink $930/每盒30

#2 in 1抗氧膠原飲
#飲出緊緻水亮
#LANEIGECollagenDrink
#LANEIGEHK
@LANEIGEHK 
@LANEIGEHONGKONG 

https://www.facebook.com/LaneigeHongKong/

 歡迎瀏覽我的不同平台何淑玲 horlick ho

留言

這個網誌中的熱門文章

這個冬天不再冷@雞仔嘜

Kiehl’s #速效安白CP 19天速效淡斑去印

頭髮重生了@50 惠