由最核心去解決肌膚問題@Geneoo基因表現療程


最近的病人同我講, 你係唔係唔夠訓???...... 我想, 我是否殘左好多??
另一日, 我化左妝返工, 個個都話我精神左好多
今次大獲了

原來我真的不再年輕, 真正的素顏已經出賣了我
令我好好正視我的肌膚問題

身為醫護人員的我, 比任何人都清楚"老化"是必經階段
所有的老化都是基因表現的問題

出現左乾紋又補唔返
做完facial 又keep 唔耐
訓完都冇光澤、暗啞、 光澤
作為一個女....真的好傷心
好, 我就開始大執一下, 肌膚回復年輕
從由最核心的核心的根源的修復一下基因

始終, 搽上面的product 都不能直接解決問題

 
今日終於率先試左Geneoo 皇牌「 基因表現療程」,用D 最先進技術先
上到來centre , 環境好舒服, 一坐底就送上花茶
治療師為我詳細解釋療程
全程冇hardsell, 最怕有壓力
美國史丹福大學研究成果顯示
人體有2,265條基因與肌膚老化有關
Geneoo 基因表現療程」可有效改善當中近60%相關基因表現
使肌膚回復年輕。從根源擊退暗啞、缺水、細紋3大老化問題

基因表現老化令負責鎖水的透明質酸數量減少
水份流走,肌膚容易變乾
療程後,產生大量透明質酸鎖緊水分,乾會變水潤

當你個人皮膚缺水,所有問題都更容易出現
包括
首先洗乾淨塊面
治療師為我塗上冷凍jelly 
等一陣既我基因表現療程做得更舒服

我要開始啦
基因表現療程原來係幾舒服
一D都唔痛, 只係少少暖暖地既光, 一下一下咁打上面
過程大約10min


之後敷返個mask 之走
敷左成30min
療程後可即時化妝離開 
我素顏走都冇問題
唔會有consultant煩住sell
返到屋企記得要敷多D mask 呀!

過左5日, 感覺緊緻了少少, 面色好左均勻左

期待3 療程後效果開始更明顯

如果大家有興趣, 現在有半價試做
gratus 網站購買療程, 登記預約係好方便

https://www.gratus.com.hk/s/999RD8

https://www.gratus.com.hk/s/Z8CAUR


 以上分享只屬個人感受
用後感及效果可因不同膚質或略有差異!
產品由品牌提供

 歡迎瀏覽我的不同平台何淑玲 horlick ho


留言

這個網誌中的熱門文章

這個冬天不再冷@雞仔嘜

Kiehl’s #速效安白CP 19天速效淡斑去印

頭髮重生了@50 惠