水上樂園攻略+TIPS 🤩

1/10 去玩, $460 ticket 
一早已經有心理準備好多人
9:50am 到,已經開咗門放人入去
已經網上預約咗locker $120 regular size ,無限開嗰隻
嘟左”訂購QR code “同”手帶QR code” 就可以
Locker size 足夠放2-3 人用品!
不過我嘅行裝唔多,一早已經著晒泳衣喺底
就咁除衫加件防曬衣已經可以出發💪🏻
⭐️=驚嚇度

一入到去當然要睇吓邊個遊戲最快


我地首先玩: 急轉雙子梯@躍動流域, 等45min ⭐️⭐️⭐️
因為呢個應該我都可以handle到😅, 唔係好驚!warm up 一流
八彩天梯@躍動流域, 等45min ⭐️⭐️⭐️⭐️
多人排隊,玩時候拎實滑水墊,極速滑下,好快好刺激

好好玩~~
衝浪先鋒@迷失部落 等75min ⭐️⭐️⭐️⭐️
香港首個衝浪機,每人只可以玩1分15秒
教練指導下挑戰衝浪
我就唔係好識玩,只係識喺同一個位衝🤣🤣
園內食野唔係好貴, 一個餐都係$70 左右
深谷飛瀑@絕嶺深谷 等20min ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
勇者之巔 等10min⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
差唔多垂直sir 落去,呢個我真係唔敢玩!🥺
我俾個staff 呃左,話深谷飛瀑都唔係好驚,所以我就膽粗粗入咗佢個太空艙,係透明太空艙等候會倒數321,之後突然衝落去,垂直sir落去,玩完之後嚇到落軟行唔到!
😭呢個真係真心驚!💀💀
記住唔好張開口,因為好容易嗆水

沖天瀑布@絕嶺深谷 :等75min ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
最少三位至最多六位人坐上巨型水泡,順勢而下
衝上70度角嘅巨型滑板頂端
喺最高點短暫懸浮再急促下墜,嚇鬼死!
玩完唔見咗魂魄💀
(建議一入場玩左先,因為排隊位置無遮,排over 1 hours 真係乾煎)


飄流探秘@迷失部落: 唔洗等⭐️
好適合我同小朋友玩🤣🤣,大家可以坐住大水泡
排隊排到攰嘅話可以去Hea下坐下🥰

湧浪灣@冒險灣岸 :唔洗等⭐️
室外嘅湧浪灣係一個室外人造浪泳池,水位最深為1.8米
人造浪相隔10分鐘,著埋救生衣,飄浮一流



因為太攰,所以冇玩晒全部遊戲!😢
下次再玩過🥰🥰
呢個水上樂園比預繳期中好玩👍🏻👍🏻
有刺激,有驚嚇,有hea, 有合家歡, 有小朋友設施, 好耐都無認真玩過了🤣🤣

水上樂園 TIPS
1. 無論如何都要買任玩通行證(fast pass)$360!!!慳返好多時間!玩完再玩,唔使點排隊,又唔使企喺度曬!👍🏻👍🏻👍🏻可惜我嗰陣時已經冇得買😭😭
2. 一入到去一定要玩一個最多人排隊嘅先
3. 千萬唔好插隊!!要做個有品行嘅香港人🙏🏻
4. 如果經常會返去開locker嘅話,就最好網上預約定租locker,regular size $120 已經夠用!不過如果你好決心唔使再開locker嘅,其實$20一次應該係locker都OK,不過開咗一次嘅話就冇咗$20, size 大約只有好似鞋盒咁大, 冇得預約,先到先得!
5. 除非你預咗走光,否則唔好着比堅尼only!!
6. 人字拖嘅話會比較容易甩,有啲要除咗對鞋揸住玩,如果着潛水襪或者山澗鞋會比較好
7. 一定要帶防水袋,內有八達通,電話可以影相!
8. 如果戴眼鏡嘅話記得帶眼鏡繩
9. 最好除晒所有頸鏈、首飾、戒指
10. 千祈唔好帶砵仔糕!🤪如果俾人執咗來食就唔係咁好啦🤭





留言

這個網誌中的熱門文章

這個冬天不再冷@雞仔嘜

Kiehl’s #速效安白CP 19天速效淡斑去印

頭髮重生了@50 惠