美肌魔法力量Lancôme Advanced Génifique 小黑瓶

 


平日我最重視保濕
因為做好保濕,皮膚先至得到最大嘅滿足感
最重要係做好保濕, 才可以好好美白抗衰老等等

當我第一次遇上Génifique小黑瓶,就深深愛上
無論如果什麼其他牌子不同的護膚程序
佢都係我必然的肌底液精華🥰
是我皮膚保持透亮有光澤的得力助手
是我最最最最最喜愛的Number one精華❤️

小黑瓶嘅滴管設計好好
每次提取一次嘅份量,剛剛好夠全面使用
質地清爽,容易吸收
用後15分鐘,即時會覺得柔滑犀利
輕柔地滋潤得來又唔會笠
皮膚立即瞬間補水💧,減少皺紋出現


用上14天後,皮膚明顯更加嫩滑透亮
毛孔變得細緻
提升透明感,白裏透紅,散發自然色彩
仲可以自信地素顏出街😊

平時喺爽膚水之後
用完小黑瓶精華才使用其他功能精華
可以倍大效果🤩


如果遇上捱夜、緊張、天氣突然變得乾燥等等情況
令皮膚受壓力的話
我會用小黑瓶來急救💪🏻

用3pump 的小黑瓶份量,均勻地塗抹全面
配合由下而上的按摩手法,輕按打圈
手心的溫暖,把小黑瓶精華直達肌膚底層
為肌膚減壓之餘,注入源源的水動力
按摩大約5分鐘之後


成個人立即bling bling 🌟🌟有神
倦氣全消👍🏻


Lancôme Advanced  Génifique小黑瓶已經成為咗我肌膚程序的必需品
每次遇到有特價套裝,必定購入💪🏻
❤️真心推介大家入手 Advanced Génifique 小黑瓶!.❤️試過必然愛上❤️



留言

這個網誌中的熱門文章

這個冬天不再冷@雞仔嘜

Kiehl’s #速效安白CP 19天速效淡斑去印

頭髮重生了@50 惠