SKII stempower essence~真金不怕紅爐火~

自從我一試愛上了這支超強的stempower essence
一直心動中~~~ 好想去放血
趁著有promotion, 買幾多set 好呢~
當禮物送俾朋友, 收到的都一家開心爆了~
這時~~~~女生天生的"大比拼" 性格又出現了~
如果只有一個budget...............
是否買呢支就最好呢~?????
 
 
理科出生的, 又是醫療界的我~
只相信實証~~只相信自己的眼睛~~
即使別人做過一次, 也要自己再做一次才心服口服
 
為了這個測試~~
為了做一個公正的測試
就要用晒我收集了的sample 呀........鳴~
今次的"大比拼" 都用上了我最喜愛而又一直有回購的抗老化精華
1 號佳麗就是~~~L小姐~~"靚嬸"
2號佳麗就是~~~E小姐~~"S 腰嬲打"
3 號佳麗就是~~S 小姐~~"士釘泡牙"
第一個就是回彈力測試, 睇下邊個可以彈返最快~
分別點上 L 品牌, E 品牌同SKII 的精華
等佢地吸收大約1MIN 之後
用支筆或吸管用力壓下去~~
當然力度要平均啦~
等左大約7MIN
SKII 的stempower essence 已經陣返起啦~~~
真係好神奇呀~
原來真係有分別架
其他的, 細胞仍然壓著, 還是凹凹的呢
 求知慾強的我
想知道每一隻的回彈時間
所以再獨立做下test~
 
首先L 品牌~~~~ 用左7 分39秒
 
E 品牌~用左6 分58秒
 
 
 
而SKII stepower essence 只左4 分16秒
真係快好多呢~~~
結果好明顯呀~
 
佢地係抗衰老的嘛~
就來個抗氧化的測試吧~
用普通藥房都買到的碘酒
分別滴落三片化妝綿上
每片2滴 iodine
 
 再分別滴上3 隻精華
等5min 之後再看看~~~~~
3 隻都有轉到白色
不過計速度同效果, SKII stempower essence 又wim
佢真係好快就令iodine 變返白色~
 
 
真金不怕紅爐火
好野不旨大比試
呢d 咁簡單既測試, 你同我都可以自己做
唔信的可以自己試下~
 
用上去~, 就有最佳, 最快, 就一定係SKII stempower
STEMPOWER Essence能有效撫平肌膚及收細毛孔
回復肌膚年輕時的無痕飽滿
突破性技術能在短短兩週內提昇肌膚細胞抗氧效能
促進細胞自我再生、激發長壽基因細胞生長
速肌膚蛋白增生及提昇肌底細胞密度
從根源重塑肌膚內在彈性,修復同時強化肌膚
逆轉各種肌齡老化現象
 
 質感是非常水潤的, 超滑的
吸收好快, 第一個感覺是保濕精華???
面面的水份源源注入了
乾繃繃全消
再打圈抺上, 第二個感覺是咁滑既????
真的太滑了~感覺是即時的, 騙不到人的
再用向上提拉的手法去按
第三個感覺是年輕左???
面面下垂的肉肉開始firm 返 d
看上去是瘦左~v 左
 
看來~~~ 聰明的大家都知道回點撰啦~
 
(呢個測試方法係SKII 提供的~~這是我的效果~當然啦, 效果可能人人唔同架)
 

留言

這個網誌中的熱門文章

這個冬天不再冷@雞仔嘜

Kiehl’s #速效安白CP 19天速效淡斑去印

頭髮重生了@50 惠