再見包包面@skinic

 
早個多月前~小可力展開了
Tight4.0 紅外光幅頻提昇療程 + Fine1.5微肌激活再生療程 @ skinic
希望面面的包包問題得以改善
 
做完第3次了~
好多朋友仔問我最近係唔係打左botox…..
唔係呢~~~ 我只係做左facial ~
朋友說: facial 都可以瘦面架咩????
我說~係呀~效果都幾好添~~hehe
呢排毛孔都細左~yeah~
滿意未?????? 仍有好大的進步空間呢~
小可力又開始啦~
每次美容師都會為我清乾淨d黑頭
完美肌的重要關鍵 SKINIC Tight4.0 紅外光幅頻速緊提昇治療」
針對肌底層 4.0mm 位置, 結合紅外光及射頻的高效能量
於肌膚表面加熱至 50C 以上
熱能穿透皮膚直達肌膚深層 4.0mm
協同化啟動彈性纖維母細胞自我修補機制
剌激肌底層老化膠原蛋白重組及縮緊
讓肌膚速效緊緻,從而改善肌膚下垂及鬆弛問題,令肌底層回彈 
一下又一下的按壓感, 完全唔痛
仲幾舒服添~
做完面面D 皮膚即時收緊晒~firm ~
輪廓提升晒~
Fine1.5 嫩膚激光再生療程
利用長聚激光在肌膚內轉化庶熱能
直達皮膚底層至 1.5mm 加熱
從而刺激膠原蛋白增生及活化細胞
有效持續收細毛孔及細緻嫩膚
改善微絲血管過份積聚等問題

打時有d熱熱地~不過是可接受的laser
每地方都掃得好均勻
做完成塊面面會熱熱地, d乾乾地~
但瞬間變得幼嫩,仲有d白裡透紅

 
即時敷返個保濕mask
真的是"飯後甜品的感覺"
立即降紅降溫, 水份大量被吸收 

 
3 次的效果都好明顯呀~
每一次都見到進步的成績~~~超開心
希望面面唔好再包包啦~
SKINIC 銅鑼灣禮頓道 33 號第一商業大廈 11 樓全層  3529 2888
尖沙咀堪富利士道 12 號宏貿發展大廈 18 樓全層  2367 3622
Website:  www.skinic.com.hk
歡迎瀏覽我的不同平台~

留言

這個網誌中的熱門文章

這個冬天不再冷@雞仔嘜

Kiehl’s #速效安白CP 19天速效淡斑去印

頭髮重生了@50 惠