至強入秋三寶首部曲by Silkpeel @ jazz beauty

小可力開始係中環應診啦~~~
勤力左dd 返工既我........
一有時間要享受一下~錫下自已~~

係我應診中環診所, 坐落黃金地段的同一橦大廈
新開了一間叫 jazz beauty~~
是專業的醫療級美客~
地點很方便~今天就來一試~

一來到~美容師就為我送上暖暖的花茶~
好relax~
基本上已預約好的時間唔洗再等~~
一對一的服務很貼心~啱晒時間觀念很重的我~
不過我想嘆埋杯花茶先~~~嘻

打開了今期10月號的Cosmopolitan
哈哈~~~ 見到Jazz Beauty 呀~!
內有佢地既"秋冬三步" promotion

做treatmemt前, 當然要了解多d 自己的皮膚狀態~
第一次用 VISIA Complexion Analysis
它是皮膚科醫生專用的美國VISIA專業皮膚分析機
透過UV光普攝影,可拍攝出皮膚底層色班和血管分佈
可清楚分析毛孔的大小、模擬不同年期的縐紋情況等的詳細分析
可更進一步清楚了解自己的皮膚狀況
選用最合適的療程以獲得最佳效果
小可力的皮膚看上去好似幾好......
其實.........我d 底屠斑斑得5%
可能真係跑得多左, 曬得多左......所以又乾又出斑.......嗚嗚嗚~
呢部VISIA 可測試的種類及屠次都比你美容專櫃的多
我的問題.......一一浮現出來了~~~ 擔心中~
而我的肌齡呢~~~~ 總知就係比實際年齡後生啦~

jazz beauty 是貴婦級的~~
房間內的配套十足
梳妝枱, 洗手盤, 一切make up 的準備都各式並式的任用~
可以讓你慢慢執返正先走~

呢度間間獨立房~
私隱度好高~~~
我幾時都話保濕是~~~皇道~~~
一年365 日都要做好保濕~
保濕做得好, 其他所有先可以好好吸收~

仲要最近開始感到乾燥
所以今天就來個 "至強入秋三寶首部曲"---Silkpeel 真空水療鑽石換膚

用上補水配方 skin hydrating solution
它的主要成份有: 
透明質酸:改善皮膚質素,退去乾燥細紋,皺紋
蘆薈:產生水合作用,解決乾旱
洋甘菊:有抗炎,鎮靜刺激過敏
呢部就係Silkpeel 真空水療鑽石換膚儀

第一步當然要做好清潔~~之後的護膚treatment or product 先可以有效吸收
silkpeel 真空水療鑽石換膚儀, 擁有精密的專利設計: 2條獨立管道;
即時抽走脫落老化死皮及堵塞毛孔的污物
負壓真空管道結合精密的SilkPeel™
營養精華迫使皮膚極速吸收

功能:
(1)令老化廢物死皮均勻地脫落
(2)負壓真空管道形成海綿般地吸收之效果
將營養物注入

(3).深入肌膚快速被吸收

因應不同需要選配導入四大不同配方
《注水補濕、美白淡斑、淨化防預、抗光老化》的營養精華素
事半功倍
美容師為我細心的解釋過後~
我要開始啦`

溫柔地洗個面先~
利用獨一無二獲得專利的傳遞手制
結合醫療級別鑽石治療微雕壓縮空氣
用真空吸器清掃達到Dermalinfusion™

過程超舒服的~~一下一下的吸吸吸~
力度不會太大, 剛剛好好似俾人錫面仔的感覺
美容師細心地用儀器為我吸啜平時一d 好難清潔的部位~好似鼻翼, 下巴等等
做完呢個peel ..............
真的唔想睇返吸出來的"泥黃雜質水"
有d想嘔..........

唔吸都唔知咁污糟.....仲以為自已洗面好乾淨~

之後用另一個頭作firming~
可收細毛孔, 重回彈性
做完塊面好彈手~


我的右邊面V 左唔少呀~

最後敷個 B5 保濕精華mask
敷mask 期間, 美容師更為我按摩肩頸
舒服死啦~~~

其實呢~~~~我真的好想訓架~~~(如果唔係要影相的話)
呢度靜靜地, 隔音又好, 太舒服....最後敷mask時都郊左.........

最後用上skinceuticals 的skincare 幫我上返面先走~

做完首部曲都已經白左又滑左~~~
呢部機真係好得~
面面清得好乾淨, 仲一d 都唔乾
死皮, 污垢, 角質去走了~~~黃氣bye bye
煥膚後, 面面滑不溜手~
重現嬌嫩感~~~~

估唔到的是~~諗住來做peel, 點知仲有firming 效果~
成塊面尖晒~

睇下~~~塊面脹卜卜架~~~充滿水份的~
由底層開始感受彈性


好鐘意呢個 skilpeel
舒服, 冇創傷性~~效果又有驚喜~
是清潔保濕的皇牌~~~
大推呢個treatment~~~

期待 2 部曲~~~~


智慧循環三步曲策略:
1. 破除阻隔;喚醒肌膚
2.
導入營養;細胞充飢
3.
強化組織;活效肌齡
1. Silkpeel真空水療鑽石換膚儀』移除表層厚硬角質皮屑,去除暗啞粗糙,收細毛孔,柔 滑膚質,亮澤膚色。
2.
Infusion無針電微波導入儀』在細胞膜形成微細通道時,允許營養精華進入細胞內,強效深層保濕鎖水、激活膠原蛋白增生,提升緊緻肌膚。
3.
AmieaMed無創高頻速注儀』打開肌膚屏障,注入活化細胞精華,藉著連帶效應更迅速讓全面吸收,追捕保濕、注養、亮澤、緊緻、喚醒沉睡肌齡


Jazz Beauty 【秋冬三步修復強化導入療程】
現以優惠試做價$2880,一個價錢體驗3種導入的3重修復強化效果
讓妳的肌膚從獲水瀼飽滿、幼嫩白滑感。

如想以新客戶特惠試做價體驗【秋冬三步修復強化導入療程】效果
立即與Jazz Beauty預約啦!
查詢及預約電話:2720 2020
WhatsApp
54977552
地址:中環砵典乍街1012樓全層
http://jazz-beauty.com/

welcome to contact me: horlick1117@yahoo.com.hk 

上分享只屬個人感受
用後感及效果可因不同膚質或略有差異!
產品由品牌提供

歡迎瀏覽我的不同平台~



留言

這個網誌中的熱門文章

這個冬天不再冷@雞仔嘜

Kiehl’s #速效安白CP 19天速效淡斑去印

頭髮重生了@50 惠