山界中的 HERMES ~~HAGLOFS @protrek

好緊張呀~~唔夠10日~
小女參加第一個海外賽事~2015 大阪馬拉松~
雖然只係報左8K .....
(因為我未有能力走完一個42.195.....但我會努力的~~yes)

為左備戰~~靚裝備一定唔少得~
#輸人唔可以輸陣
友人是 protrek 的 fans~~~
大大大力推介呢度的裝備~
是5星之選

我當然要周圍望望啦~~
一入去....其實好多產唔都唔識用
只知道, 路跑用的, 行山用的, 極地用的
上天下海, 沙漠南極的用品都一應俱全...........
幸好的是~~~ 職員細心地為我逐一講解
每件產品的特性, 用法, 同埋個人化的量身設計我的行裝
應付我比賽的需要~~
試試試~~玩玩玩~~學習學習~
我當然有收獲啦`
~~滿載而歸~~大滿足
係咁二~~~ 曬少少冷
呢對haglofs intense, 跑又得, 行山都得
designed by haglofs, powered by asics
係我最愛既pink pink~~

啱晒~~ 我11月準備開始行山~~應該用得上~

用上了快乾透氣物料的~~超輕身的~~
著左一d 都唔覺~~


運動褲亦都做得好details~

我會努力架啦~~~
踏出了第一步~~ 然後一步又一步
向我的名古屋女子馬拉松進發~~

protrek 是毅行者贊助之一
係度可以買到呢對咁靚既手袖~~

$120 一對, 是做善事的~~我都買左~
善事是不遺餘力的~~~
我今次專誠買多一對, 送俾我的讀者/fans/朋友
遲dd 公佈送出方法~~

留意呀~~~~

welcome to contact me: horlick1117@yahoo.com.hk

歡迎瀏覽我的不同平台~

留言

這個網誌中的熱門文章

這個冬天不再冷@雞仔嘜

Kiehl’s #速效安白CP 19天速效淡斑去印

頭髮重生了@50 惠