我的初馬之旅~視察環境@名古屋馬拉松2016

由10K 到半馬, 再由半馬到全馬
用了半年時間
終於, 都來到呢一天

~~我要出發啦~~
我揀左 nagoya marathon 做我的初馬試腳
當然不是為了tiffany 同" 小鮮肉抱抱"

因為它可以用7個小時去完成, 入埸門欖低
上落少, 全平路
而且可以同全部女仔一齊跑

感覺一定更正
3 月份的名古屋大約8-13度左右
其實很適合馬拉松賽事

我早了幾天去, 到處走走
少不了跑個短課

來到鶴舞公園走走
搏下見到櫻花.......
可惜失望了~~~ 撞不上花期
見到一棵有花的樹, 就大影特影啦~
one , two, three
here we go~

我們都有認真的練習
希望好好適應一下天氣
仲要keep 好體能 同肌肉反應
坎個5-8k 就剛剛好了 


warm up and cool down 不可少

小秘密: 要拎住相機, 電話同腳架跑
真的做唔到...嘻

只可以用呢d 來自拍一下
日本的小朋友都好可愛呀~kawaii 呢~
最後我地由鶴舞公園
跑去名古屋名勝: 名古屋城, 只是5km
~~~輕鬆jog~~~

不過就得帶少量現金
因為名古屋城要俾入場費 500yen~

遲dd 還會分享一下expo 必睇itemss
同埋馬拉松點滴
等我呀~

歡迎瀏覽我的不同平台~

留言

這個網誌中的熱門文章

這個冬天不再冷@雞仔嘜

Kiehl’s #速效安白CP 19天速效淡斑去印

頭髮重生了@50 惠