SKII Magic Ring 最準result 成功隱藏色斑, 逆轉肌齡!

~~運動女生最迷人~~
~~白淨女生加滿分~~

上次去完SKII 的SKII 白雪雪的白雲event
認識到GenOptics
充滿了期待
連續用了4星期

效果~~太驚人了吧
我用gen optic 之前做左個magic ring test

texture refinement: 99%
radiance enhancement: 72%
spot control: 52%
wrinkle resilience: 74%
firmness power : 69%

其實我的雲量都唔錯架~但當然, 進步空間好大
有60度~

早前的1個月
為著我的名古屋馬拉松備戰
是我的第一個馬拉松呢~

少不了要做D 長課短課跑跑跑跑跑.......

就算唔係好曬的日子~但因為接觸紫外線時間長
曬到我........全身"健康膚色"

其實我唔想太黑架....嗚嗚嗚

用所有精華之前, 一定會用神仙水打好個底
GenOptics 神仙水一併使用
實現肌膚晶瑩剔透的最佳效果
它含高達90% Pitera成分,促進肌膚自然再生循環,滋潤多油或乾燥部位
而且有助放大後續產品的功效,
可以改善肌膚五大肌範疇: 細滑度、緊緻度、抗皺度、白皙度、光澤度
全面的拍拍拍拍~
令神仙水發揮更大的作用

今次我可以keep 住d 皮膚受白淨~
全靠佢地
GenOptics Aura Essence 
GenOptics Spot Essence  
SK-II GenOptics Aura Essence 肌源鑽光精華
HK$990/30ml HK$1530/50ml HK$2110/75ml
   Pixel white™ (超解析光感鑽白因子 )De-melano P3C (   )UME Extract (   萃取物 )Concentrated PITERA™ (  PITERA™)、及 全新成份 Prunus Extract ( 國奇蹟 西     ) Inositol (  )
 有助改善皮膚問題引致而缺乏的鑽光及淨白
 退
 
最新設計:  
 只要輕旋瓶蓋
的吸管會每次使用的
使
使吸內的淨
防止產品氧化失效最方便、最精準、最有效

肌源鑽光精華一pump 出來就有dd 閃亮鑽彩的~
新一代精華更加水潤, 更保水, 更柔滑
質感更舒服

用後明顯改善肌膚暗啞
時提阻體
從而提高肌膚清晰度, 深層淨斑 綻放鑽光淨白

SK-II GenOptics Spot Essence 肌源淨斑精華
HK$880/30ml HK$1280/50ml HK$1780/75ml

 最新的色斑配方 Spot Resist Complex 
全新成份 Lumina Kelp Extract (   藻萃取 )   黑色素訊息傳送    Concentrated PITERA™ (  PITERA™) De-melano P3C (葵醯胺 )
 減少皮膚內外的
有效抑制



質地同樣水嫩幼滑, 比上一代更易吸收


用完之後面面是水嫩的, 沒有多餘的油笠笠感覺
唔講仲以為係保濕精華

佢仲沒有一般美白產品的乾爭爭的感覺
超讚
我即使曬黑左少少, 都有genoptics 保護我, 同我修補
用左4星期, 終於我試場了~
睇下我既result 先~
wa wa wa~~~~ 我日日都有曬, 
但我的result 進步左好多呀~~~~好好好好滿意呢~

2nd test
texture refinement: 99% -->73%
radiance enhancement: 72% -->85%
spot control: 52% -->80%
wrinkle resilience: 74% -->90%
firmness power : 69% -->95%
亮雲測試......
由60 升到67~~~~~
慶幸有呢2個救星
GenOptics Aura Essence 
GenOptics Spot Essence 
令我可以日日夜夜放心跑~

曬完都唔洗擔心 ~ 跑住都可以keep 住白滑


#MagicRing
#Cloudmeter
#GenOptics
#Aura
#Spotless
#changedestiny
#SKIIHK
#‎4週淨白無限挑戰

上分享只屬個人感受
用後感及效果可因不同膚質或略有差異!
產品由品牌提供

welcome to contact me: horlick1117@yahoo.com.hk
歡迎瀏覽我的不同平台~

留言

這個網誌中的熱門文章

這個冬天不再冷@雞仔嘜

Kiehl’s #速效安白CP 19天速效淡斑去印

頭髮重生了@50 惠