firm UP !!! 試做LPG M6 效果天然緊緻@Dermagram


女人最緊要就係keep住個靚樣
療程緊係要揀番天然又安全既
今次就到Dermagram試做LPG M6面部療程
睇下LPG M6既效果點先!

Dermagram位於中環, 好方便我~~ HEHE
美容院已經換上了聖誕的裝飾~~~
原來仲有一個多月就X'MAS 了,
看來要快快執一執, 先可以去各party 啦
環境都好寬敞乾淨
我呢~~年紀大了~~~真係要開始做下firming
今次做既treatment 係 Cellu M6 Integral Endermolift Advanced Facial Treatment
天然美肌提升全效護理 
首先洗下面先

LPG的物理性提升技術Endermologie®能活化細胞的新陳代謝
活化成纖維細胞再一次分泌膠原蛋白及彈性纖維
並重整皮膚的膠原蛋白, 皮膚組織呈現平滑的表面
更有效刺激皮膚自生透明質酸

 
右邊面試做完LPG M6, 效果即時lift up

亦感覺到面部肌膚緊緻了
做緊既時候, 感覺LPG M6既機頭在面上一下一下的吸啜
其實都幾溫柔舒服
做另一邊面時我已經訓著左lu....
試做完LPG M6療程之後, 再來個保濕mask
打開了注水的通道
令水份直入底層

左圖(pre treatment) vs 右圖 (post treatment)
試做完LPG M6, 效果馬上就能感覺到~~~ 
皮膚的循環得以改善
肌膚重新得到養分, 皮膚回復柔軟嬌嫩, 淡褪皺紋, 立即白左又滑左
我地呢d咁多應酬的女仔, 成日晚上參加宴會的
中午來執一執,就可以明艷照人

LPG endermologie

Dermagram

welcome to contact me: horlick1117@yahoo.com.hk

 以上分享只屬個人感受
用後感及效果可因不同膚質或略有差異!
產品由品牌提供

歡迎瀏覽我的不同平台~

留言

這個網誌中的熱門文章

這個冬天不再冷@雞仔嘜

Kiehl’s #速效安白CP 19天速效淡斑去印

頭髮重生了@50 惠