飲得到的Sleeping Mask~~好好飲

我一有重要的event 就要急救, 都會飲膠原蛋白飲品
以前, 我只肯飲 Txxxx Up, 因為佢既味道最好, 其他一飲就嘔

飲完膠原蛋白飲品d 皮膚真係好好多

所以屋企一直有存貨, 以備急救時用

剛剛LANEIGE 推出全新膠原蛋白美肌飲
令我好期待
 
綠茶GABA減壓助眠
同時促進膠原及彈力蛋白合成
佢既膠原蛋白較易被人體吸收
吸收得好D, 變相每支都抵飲D
一盒30支, 每日一支, 剛好一個月
我呢個月每晚都靠佢撐住我D皮膚
好彩係世界杯期間有佢呀
我一日飲一支皮膚明顯有彈性
捱完夜之後都唔係太殘
難得呢支膠原蛋白美肌飲味道好好, 完全飲得落口~~正


全新膠原蛋白美肌飲把握晚間黃金修復期修護肌膚
彷如飲得到的Sleeping Mask

凡購買 3 盒膠原蛋白美肌飲,
可額外免費獲贈 20 支  
於 LANEIGE 專門店、專櫃及香港官方網上商店購物更可享免費送貨

膠原蛋白美肌飲 Youth Collagen Drink $930/ 25ml x 30pc


了解更多美肌飲: https://bit.ly/2IA0Vl9

#飲得到的SleepingMask
#LANEIGECollagenDrink
#LANEIGEHK
資料由LANEIGE客戶提供
 welcome to contact me: horlick1117@yahoo.com.hk

 以上分享只屬個人感受
用後感及效果可因不同膚質或略有差異!
產品由品牌提供

                                    歡迎瀏覽我的不同平台何淑玲 horlick ho 

留言

這個網誌中的熱門文章

這個冬天不再冷@雞仔嘜

Kiehl’s #速效安白CP 19天速效淡斑去印

頭髮重生了@50 惠