只可用天下無敵來形容的SKII Auractivator CC Cream

人老了~皮膚呃到人嗎???
 照照鏡......開始有D擔心.........
害怕變老的一日~
好彩我有SKII 一直照顧我, 改寫肌膚命運~
今次就要為夏日做好準備
咦~~~~~~好似多左一個新成員既?????? 
佢就係全新SK-II環采鑽白CC Cream, 把保養與彩妝結合

Yeah~~~ cheers, 恭喜恭喜~
 今次event 來到 fofo 呢間白色空中天堂~
真的好浪漫呀~
要擁有美麗的肌膚 , 一定唔可以懶~~~
我日日都做足晒d steps 架~
洗面--> clear lotion--> 神仙水
呢d 係最基本既step, 可以令皮膚底層打好基礎~
 
神仙水有幾好用~之前一早都分享過
每日從不間斷使用~是我的皮膚可似keep 得細滑的原因
 
肌膚命運由自己改寫@SKII core four
 
老師為我地示範多一次~溫習溫習一下手法
記住每次要用上一樽蓋的分量
全面抺一次之後, 再輕拍30下
 如要全面提升彈性~可用stempower 作提升按摩~
老師教用虎口位加2隻手指的手法,
向上向外拉, 可去水腫, 增加血液循環
 它就是全新SK-II環采鑽白CC Cream HK$570/30ml
 
於額頭、雙頰、下巴塗抹相同的份量,由內而外、由下而上塗開
再以中指和無名指仔細塗抹嘴角、眼角、鼻子和臉頰部位
以雙手的熱氣輕輕按摩臉部
幫助保養成份滲透肌底, 並提高整體妝感的貼服度
紫外線是造成未來膚色暗沉、皺紋、鬆弛的根源
SPF50+/PA++++為肌膚提供最高防護效果,阻絕紫外線傷害
它是SK-II第一支最高UV防護系數產品, 絕少可以取得4個+ 架~

簡單的做個測試
用紫外線光射入皮膚測試板上, 遇到紫外線就會變色
之後一半塗上 SKII cc cream, 另一半沒有
被紫外線同時照射
用上SKII cc cream完全沒有變色~~~~ wow
証明了它真的可以阻隔紫外線~

另一個用cc cream 最怕遇上的問題就是"易溶"唔持久, 咁個妝靚一靚都冇用啦~
塗上SKII 環采鑽白CC Cream , 平均的抺上後
再噴上水, 水珠粒粒堅挺, 再用紙巾輕印........
 
另一隻手, 塗上另一個品牌平均的抺上後
再噴水, 立即溶晒, 再用紙巾輕印........
 
真的難以置信~~又唔到你唔信
其他品牌的遇水即溶, 即係一出汗就失去功效
但SKII 的 cc cream, 防出功能一流
戶外用佢都唔洗驚呀!
 拿~~~ 我今個夏天同陽光玩遊戲.....一定係用佢啦~
點解又遇到猛男既????
點解我咁細粒既??? 呵呵呵
仲可以自己的shake shake shake~~~

 
有著你地陪我~~~ 我真的好幸運呢~
可以試到你......是我的榮幸!!
 我最喜愛的美白精華
SK-II Cellumination Aura Essence 環采鑽白精華HK$ 990/30ml HK$ 1,530/50ml
採用革命性 Aura Bright Cocktail配方
蘊含SK-II皇牌成份 PITERA™Ume extract日本杏萃取物、De-melano P3CPixel White™
有助提昇肌膚透亮度,層層透出健康光采
有效增加肌膚的感光體及阻黑體數量
從而提升光線散射,並逐步減少黑色素的傳遞
讓肌膚從內透出透明度,真正解決亞洲女性的美白訴求
激活肌底細胞透亮度 從內透出鑽白光感
但texture 就~~~正到爆啦~
超水潤的感覺, 好滑好易推
極速吸收晒~
仲好似~~~~多左少少透明感呀~

SK-II 環采鑽白CC Cream
採用SK-II獨有Soft Aura White配方
蘊含皇牌成份PITERAUme extract日本杏萃取物、De-melano P3CPixel White
能激活感光體Cell Luminous Factor與阻黑體Cell Clarity Factor兩大肌底因子
讓美白保養不只是停留在肌膚表層
更而能夠深入至肌膚的肌底結構
由肌膚內在啟動肌底光體能量,煥發鑽白光感

擁有高等級防曬系數SPF 50+/PA++++,全面斷絕紫外線入侵
SKII 把彩妝同護膚結合成為的底妝產品
蘊含SK-II環采鑽白精華活性成份高達40% 的護膚底妝
可立即改善肌膚明亮度,上妝時也能持續12小時 美白護膚
引領亞洲女性煥發360°鑽白光感「隱形裸妝」
 以為防水, 防油的產品..一定會好焗....
塗上之後很驚喜, 一d 都唔難推, 水感很重
很喜歡它推得薄薄的同時, 還可以有足夠的遮瑕
而且愈用愈好的彩妝產品~絕無僅有!!!!!
結合美白、防曬、遮瑕、滋潤修護及持久妝感於一身的保養型底妝
是女生手袋的必備品
 剛剛由日本回來, 天氣乾燥了不在講~
沒有好好打理一星期
 結果..........慘不忍睹!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
spot control 37 year old??????
oh my god!!!!!!

我要白白白, 仲要淨,白,透, 亮!!!
用多幾個星期~~ 回去測試一下再報告~

如果你都想知道自己的肌膚有咩要改善
可以去skii 的 counter 做下測試, 仲有sample 送~~
快快去登記啦~
https://www.facebook.com/SKIIHK/app_421102204705266
 
 
以上分享只屬個人感受
用後感及效果可因不同膚質或略有差異!
產品由品牌提供
 
歡迎瀏覽我的不同平台~

留言

這個網誌中的熱門文章

這個冬天不再冷@雞仔嘜

Kiehl’s #速效安白CP 19天速效淡斑去印

頭髮重生了@50 惠