皮膚愈用愈好的SKII Auractivator CC Cream

 
一個月前~~開始用了呢套 SKII 美白孖寶
我一直都是SKII 的fans 啦~~
因為佢係我既救星呀~~是keep 住靚靚皮膚的公開秘密
 
早前已經分享了初試感覺~
只可用天下無敵來形容的SKII Auractivator CC Cream
 
呢支cc cream 真的會愈用愈愛~~~~
最後又成為日日必用的"護膚品" 之一
 
我最喜愛的美白精華, 再來一次介紹
SK-II Cellumination Aura Essence 環采鑽白精華HK$ 990/30ml HK$ 1,530/50ml
採用革命性 Aura Bright Cocktail配方
蘊含SK-II皇牌成份 PITERA™Ume extract日本杏萃取物、De-melano P3CPixel White™
有助提昇肌膚透亮度,層層透出健康光采
有效增加肌膚的感光體及阻黑體數量
從而提升光線散射,並逐步減少黑色素的傳遞
讓肌膚從內透出透明度,真正解決亞洲女性的美白訴求
激活肌底細胞透亮度 從內透出鑽白光感
超水感嫩滑的環采鑽白精華
塗上去已經是滑不溜手~
輕輕的按摩打圈已快速吸收晒~~
加上少少的提拉可以增加血液循環, 仲有lift up 效果~
約兩星期已經充滿光澤感~~~
SK-II 環采鑽白CC Cream
採用SK-II獨有Soft Aura White配方
蘊含皇牌成份PITERAUme extract日本杏萃取物、De-melano P3CPixel White
能激活感光體Cell Luminous Factor與阻黑體Cell Clarity Factor兩大肌底因子
讓美白保養不只是停留在肌膚表層
更而能夠深入至肌膚的肌底結構
由肌膚內在啟動肌底光體能量,煥發鑽白光感
擁有高等級防曬系數SPF 50+/PA++++,全面斷絕紫外線入侵
SKII 把彩妝同護膚結合成為的底妝產品
蘊含SK-II環采鑽白精華活性成份高達40% 的護膚底妝
可立即改善肌膚明亮度,上妝時也能持續12小時 美白護膚
引領亞洲女性煥發360°鑽白光感「隱形裸妝」
 
(我的手.......真的好多斑斑呢......嗚)
唔好以為佢得一隻色, 咁啱唔啱我呢????
佢有智慧的光感tune 色~~ 自自然然地融合肌膚
順住毛孔方向的輕輕印開
 
眼位用上呢個cc cream 都冇問題
佢的遮瑕好好呀~~
黑眼圈即時隱形了~~~
面上的暗黃, 血管都遮晒~~~
看上去更是零毛孔的~
自己話皮膚點好點好是冇用的~
為了確認一下~~~ 用上 SKII 美白孖寶的一個月再去做一次magic ring
最新的magic ring test 可以預計到10年的皮膚狀態
..................真的好唔想知.........其實
給我掌聲~~~~ pls~~~
我係短短一個月內, 肌齡由31 yr old to 28 yr old.... 當然仲有好多進步空間~
但已經好滿意

 
分數好左的主因是spot control 由35% 改善至66%
美白效果不容置疑~~~~~

 
cc cream 最怕遇上的問題就是"易溶"唔持久
 咁個妝靚一靚都冇用啦~
佢又真的冇浮粉, 溶妝的煩惱~~
從內而外的淨白光芒
很難得地皮膚愈用愈好~~~
 
 
其實我平日好少化妝的, 去街食飯先"係咁二"化下~~~
呢支cc cream 用完已經有上左底妝的效果~
熱愛"素顏" 的我~~~更加不用擔心素顏上陣了~
 
SKII cc cream 已經成功佔據我手袋的重要位置了
skII 的cc cream 是高UV防護系數產品
SPF50+/PA++++, 為肌膚提供最高防護效果, 阻絕紫外線傷害
結合美白、防曬、遮瑕、滋潤修護及 持久妝感於一身的保養型底妝
唔想曬黑???? 呢個夏天我一於靠晒佢啦~~~~
 
如果你都想知道自己的肌膚有咩要改善
可以去skii 的 counter 做下測試, 仲有sample 送~~
快快去登記啦~
https://www.facebook.com/SKIIHK/app_421102204705266
 
 
以上分享只屬個人感受
用後感及效果可因不同膚質或略有差異!
產品由品牌提供
 
歡迎瀏覽我的不同平台~

留言

這個網誌中的熱門文章

這個冬天不再冷@雞仔嘜

Kiehl’s #速效安白CP 19天速效淡斑去印

頭髮重生了@50 惠